9 фраз, які аж ніяк не допоможуть у підвищенні вашої зарплати

Ви можете дуже любити свою роботу, але будь-яка праця повинна бути гідно винагороджена. Дослідження показують, що нездатність відстояти своє право на більшу зарплату, ніж та, що запропонована роботодавцем, вплине на ваш дохід протягом всієї кар’єри. Портал FinExecutive пропонує вашій увазі список із дев’яти фраз, що не повинні вимовлятися за будь-яких умов, оскільки ніяк не допоможуть у підвищенні вашої зарплати.

1. Я цього заслуговую

Будь-яку нагороду слід спершу заслужити. Використання подібних оборотів характеризує вас як самозакохану людину і змушує думати, що всі вам так чи інакше зобов’язані. Не робіть порожніх заяв, надавайте докази того, що ви дійсно чогось заслужили.

Якщо завдяки вашим зусиллям дохід компанії збільшився, або зросла продуктивність всієї команди, це може послужити відповідним аргументом в обговоренні підвищення зарплати. Ніхто не заслужив підвищення оплати праці просто тому, що приходив вчасно на роботу і виконував свої обов’язки.

2. Якщо підвищення не буде, я буду змушений піти

Найімовірніше, вам дійсно доведеться піти. Є чимало людей, готових виконувати ваші обов’язки і за меншу суму. Куди б не зайшла розмова, утримайтеся від загроз і ультиматумів, це не спрацює. Більше того, ваші слова про відхід можуть бути сприйняті всерйоз.

3. Мені потрібні гроші, щоб розплатитися з боргами

Нікому не варто знати, на що ви витратите свою зарплату. Це прозвучить ще більш безглуздо, якщо ви працюєте в сфері фінансів. Та й, врешті-решт, чи має роботодавця турбувати, як йдуть справи з вашими боргами? Його турбує тільки те, як ви виконуєте свою роботу. Якими б не були великими ваші борги, вони можуть наштовхнути керівництво лише на одну думку — ви не вмієте поводитися з грошима. Так, у всіх трапляються важкі часи, але це ніяк не є приводом для підвищення зарплати.

MUST READ:  Люди VS Наймані працівники

4. Моя зарплата давно не підвищувалася

Те, що ви думаєте, що пора б підвищити вашу зарплату, ще не означає, що так воно і є насправді. У певний момент вам може захотітися збільшення доходів, але ніхто не зобов’язаний це вам забезпечити. Ви повинні чітко уявляти, що вважається вашим особистим успіхом, успіхом команди і всієї організації, і тільки співставивши ці дані з показниками своєї роботи, можете робити висновки, чи настав час для підвищення зарплати.

5. Співробітник N отримує більше за мене

Саме так воно і є. І для цього може бути безліч причин — від його професійних якостей до трудового стажу. І не забувайте, що ваш колега завжди може трохи прикрашати. Чи варто говорити, що ваш начальник буде не особливо радий тому, що його підлеглі міряються зарплатами. У вас свій шлях і свої методи до підвищення доходу — обчислюйте середню зарплату по галузі і вашої посади, а не розраховуйте бажаний дохід виходячи з того, скільки отримує “той хлопець із сусіднього відділу”.

MUST READ:  Чому роботодавці можуть навчитися у своїх підлеглих?

6. Я хочу підвищення на Х%

Те, в якому обсязі зросте ваша зарплата, залежить не лише від ваших досягнень, а й від показників всієї компанії. Не забудьте і про те, що перед тим, як заговорити про підвищення, доречно буде вивчити середні показники по галузі. Будь-яка вимога має бути чимось підкріплена.

7. Мені платять занадто мало

Якщо вам здалося, що ваша зарплата невелика вже на співбесіді, то чому ви упустили можливість це виправити? Тепер же подібні заяви звучатимуть щонайменше голослівно. Дивіться попередній пункт і збирайте інформацію.

8. Я працюю за двох

Ймовірно, ви дійсно виконуєте обсяг роботи, який можна було б розподілити на двох співробітників. Але є інші способи сказати про це. Якщо ви починаєте атакувати, готуйтеся до того, що ваш начальник буде захищатися. Замість цього спробуйте обговорити перехід на нову посаду, що можна обґрунтувати списком ваших обов’язків, що значно зріс.

9. Мені надійшла вигідніша пропозиція

Ця фраза вимовляється занадто часто. Особливо тими, у кого немає такої пропозиції. Якщо вже ви вимовляєте її, то упевніться, що така пропозиція дійсно є. Якщо ж її не передбачається, то не варто псувати враження з самого початку — будь-яку дану вами інформацію завжди можна перевірити, прямо або опосередковано.

Ілюстрація: Depositphotos.com