Корпорація Google дійшла згоди про покупку DoubleClick за $3,1 млрд. Ця угода є найбільшою за весь час існування компанії. Покупка дозволить Google зміцнити свої позиції на ринку онлайн-реклами стосовно головних конкурентів – Yahoo! і Microsoft, повідомляє CNews.
Угода має бути завершена до кінця 2007-го року. Технологічні розробки по розміщенню й керуванню рекламними онлайн-об’явами, розроблені DoubleClick, дозволять Google запропонувати широкий набір ефективних інструментів для планування, реалізації й керування рекламними кампаніями.
«Наш головний намір: зробити інтернет-рекламу менш нав’язливою, більш ефективною і корисною, – відзначає Сергій Брін. – Разом з DoubleClick, Google дійсно зробить Інтернет більш ефективним для кінцевих користувачів, рекламодавців та інтернет-видавців».
Цікаво, що „вічний ворог” Microsoft також вів переговори про покупку DoubleClick, однак запропонована сума ($2 млрд.) виявилася помітно нижче, ніж спочатку запропонована Google ($2,6 млрд.).
Для обох корпорацій – і Google, і Microsoft – це вже далеко не перші придбання в області реклами. Серед останніх угод такого роду – покупка Google компанії AdScape Media (за деякими оцінками, сума контракту склала близько $23 млн.), що спеціалізується на розміщенні реклами в іграх. Раніше Microsoft купила Massive Inc., компанію того ж напрямку, за $200 млн.