В одній зі статей журналу “Маркетинг Менеджмент” мені дуже сподобалась казка, що відмінно ілюструє ефективність методу “таємний покупець”.
А казочка така.
Щоб уберегти свого сина від пагубного впливу двору, один король вирішив виховувати його не в палаці, а серед простих людей, інкогніто. Всі піддані знали, що десь серед них росте принц, і з будь-якою дитиною поводились так, ніби це був спадкоємець престолу. Ніхто не хотів випадково скривдити майбутнього короля, тому всі діти в країні були оточені турботою і ласкою. Коли принц виріс і зійшов на престол, жителі країни звикли ставитися до дітей як до королівських нащадків, і забули, що колись було по-іншому.
В загалі-то підхід, при якому притчи та казки ілюструють різні бізнес-ситуації, як на мене, дуже цікавий. Адже він допомагає яскраво, коротко і дотепно розказати про те, про що пишуть величезні зарозумні статті.
Отже, запрошую всіх до обміну такими казочками та притчами 😉