eBay просить вибачення за зміну політики

Вебсайт аукціону eBay просить вибачення за те, що не повідомив користувачів (у даному випадку – продавців) про зміну політики розміщення списку предметів на своїх сторінках, пише BBC News.

Якщо раніше предмети, розміщені на продажу користувачами британської гілки eBay автоматично з’являлися у списку пошукових результатів американського eBay.com, то починаючи із лютого цього року найбільш розповсюджений „звичайний пошук” видає лише американські результати, виключаючи британців зі списку. Американські користувачі мають змогу відшукати предмети, розміщені британцями, лише скориставшись функцією „розширеного пошуку”.

Як наслідок, кілька десятків розлючених продавців сконтактували із сайтом, розлючені змінами у політиці останнього. Наприклад, один із користувачів Пітер Джонс, який фактично робив бізнес завдяки британському eBay.co.uk, стверджує, що нова політика компанії „знищила” його бізнес, скоротивши продажі на 90%. Інший користувач написав гнівний лист до адміністрації, скаржачись, що ті речі, які колись продавалися за день, тепер можуть продаватися більше тижня. І це дійсно так. Домен .com є надзвичайно важливим для продавців, оскільки саме він отримує переважну кількість відвідувань, а також пропонує спрощений доступ 300 млн. потенційних споживачів-американців до послуг аукціону.

MUST READ:  Довіра як бізнес-кейс, частина 2

Що ж відповіли керівники компанії на цей закид з боку продавців? Вони визнали, що змінили політику пошуку для того, щоб полегшити процес та зробити його більш відповідним для запитів. Більше того, вони наголосили, що попередні правила були несправедливими для американської сторони, оскільки британський eBay ніколи автоматично не розміщував у себе списки товарів американського.

Тож фактично виходу для продавців не залишилося. Теоретично, вони можуть відновити свою присутність на сайті eBay.com, але для цього їм потрібно повноцінно зареєструватися. Створення ж додаткового рахунку на окремому сайті створюватиме зайву плутанину. Адже якщо товар купили на обох сайтах (і британському і американському) тоді що робити продавцеві?