Метод Баффета

Уоррен Баффет (Warren Buffett), один із найбагатших людей світу і найуспішніший інвестор XX століття, придумав просту триступеневу стратегію підвищення особистої продуктивності. Вона допомагає визначити пріоритети і спланувати свої дії. Адже грамотно поставлена ціль — це 50% успіху.

Майк Флінт був пілотом особистого літака Баффета протягом десяти років (Флінт також керував літаками чотирьох президентів США, тому сумніватися в його професійних якостях не доводиться). Одного разу Майк обговорював з босом свою кар’єру, і Баффет порадив пілоту виконати просту вправу, що складається з трьох кроків.

КРОК 1: Запишіть 25 головних цілей

Майку Флінту потрібен був деякий час, щоб обміркувати всі свої плани і перенести їх на папір.

КРОК 2: Перечитайте список, виберіть і обведіть п’ять найважливіших пунктів

І тут Флінту довелося поламати голову і ретельно проаналізувати список, щоб вибрати з двадцяти п’яти важливих пунктів п’ять найважливіших.

КРОК 3: Приберіть зайве

До цього моменту у Флінта було два списки. П’ять обведених пунктів входили в список А, а 20 пунктів, що залишилися, — до списку Б.

MUST READ:  Три помилки, які можуть вбити вашу компанію

Флінт був готовий приступити до роботи над списком А, але Баффет поцікавився у нього, що пілот збирається робити з другим списком. Флінт відповів:

«П’ять найважливіших цілей займають мою основну увагу, але й двадцять інших теж важливі, тому я буду працювати над ними час від часу, коли у мене буде така можливість. Вони, звичайно, не настільки термінові, але я, як і раніше, планую приділяти їм увагу».

На що Баффет сказав:

«Ні, Майк. Ти зрозумів мене неправильно. Пункти, які ти не обвів, — це список речей, яких потрібно уникати за будь-яку ціну. Що б не трапилося, з цього моменту ти не повинен приділяти уваги списку Б, поки не досягнеш п’яти найважливіших цілей».

Простота і мінімалізм — запорука успіху. Немає нічого кращого, ніж позбавлятися від зайвого сміття. Розставання з усіма речами, які не мають критичної важливості, — прекрасний спосіб полегшити життя, виробити корисні звички і навчитися отримувати радість від того, що маєш.

Звичайно, не так уже й просто відмовитися від цікавих планів і справ, до яких лежить душа, особливо якщо вони важливі, нехай і не конче необхідні. Однак саме вони найсильніше збивають із вірного шляху.

MUST READ:  Анатомія ідеального СЕО

Кожен крок приносить певний результат. Навіть нейтральні вчинки не є такими насправді. Вони забирають час, енергію і простір, які можна було б докласти для здійснення більш цілеспрямованих дій або вирішення більш важливих завдань. Через них ви тупцюєте на одному місці замість того, щоб зробити крок вперед.

Стратегія Баффета — це блискучий спосіб визначити свої пріоритети.

Пункти списку з 6 по 25 захоплюють, вони цікаві і здаються важливими — легко зрозуміти, чому на них йде так багато часу. Але, якщо порівняти їх із п’ятьма головними цілями, виявиться, що список Б тільки відволікає. Розтрата часу на справи другорядної важливості — ось причина того, що замість п’яти повністю реалізованих проектів ви маєте 20 незавершених.

Приберіть зайве. Зосередьтеся. Виконайте завдання або позбудьтеся від нього. Головні вороги продуктивності — приємні речі, які не приносять відчутного результату.

За матеріалами Insider.pro

Ілюстрація: Forbes