Компанії недооцінюють силу слова й особистих рекомендацій

До яких інформаційних джерел ви звертаєтесь, ухвалюючи рішення про покупку? Результати дослідження міжнародного PR-агентства Weber Shandwick показали, що хоча ми й віримо в те, що споживачі ухвалюють рішення про покупку, відштовхуючись від фактора «модно і сучасно», ціни і кількості функцій пристрою, насправді все виявляється далеко не так.

Опитування, що стосувалося ставлення європейських споживачів до технологій, а також купівельних тенденцій, охопило більше 2500 споживачів у Франції, Німеччині, Італії, Іспанії й Великобританії. Мета – з’ясувати їхнє ставлення до технологій, визначити купівельні бар’єри й стимулятори. Паралельно із цим були опитані компанії – лідери ринку споживчих технологій, повідомляє Sostav.ru.

Більшість опитаних менеджерів сфери маркетингу і комунікацій вважають, що традиційні ЗМІ, такі як газети, телевізійна та будь-яка друкована реклама – це головні джерела інформації, до яких звертаються споживачі, ухвалюючи рішення про покупку (87 %, 83% і 80% відповідно). Однак, результати дослідження дають іншу картину.

MUST READ:  Нейрологика покупательских решений

Родина й друзі – 35%, продавці-консультанти – 25%, а також сайти компаній – 17% лідирують серед інформаційних джерел довіри. Отже, компанії серйозно недооцінюють силу слова й особистих рекомендацій.

Дослідження вікових груп показало очікувану тенденцію до елемента «крутості» серед юних покупців. Для 52% цей фактор є «важливим» або навіть «дуже важливим». Але, що дивно, 36% людей старше 50-ти років відповіли так само! Виявляється, для людей старшого покоління це не менш важливо.