Сайти глобальних корпорацій розклали по поличках

Багато хто, думаю, помітили в Інтернеті досить парадоксальну ситуацію: сайти багатьох глобальних компаній, м’яко кажучи, особливою привабливістю не вирізняються. І дизайн може бути незграбним, і неможливість знайти необхідну інформацію, і оновлюється раз у п’ятирічку… Саме це деякою мірою й підтвердило європейське агентство Bowen Craggs, що більше 10-ти років спеціалізується на аналізі комерційних веб-сайтів.

Bowen Craggs включило в рейтинг FT Bowen Craggs Index 20 американських, 20 європейських і 20 компаній з інших частин світу, які входять у число найбільших за виторгом глобальних корпорацій, пишуть “Ведомости”.

Експерти агентства протягом 10 годин ретельно досліджували кожен сайт, визначаючи його зручність для відвідувача. Серед головних критеріїв оцінки: логічність навігації, кількість та якість інформації для інвесторів, споживачів і здобувачів вакансій, корисність контактних даних й ефективність розділу “питання, що часто задають” (FAQ).

Найефективнішим корпоративним сайтом визнано інтернет-ресурс німецької корпорації Siemens. У п’ятірку лідерів потрапили також Royal Dutch Shell (Нідерланди/Великобританія), BP (Великобританія), Nokia (Фінляндія) і Total (Франція).

MUST READ:  Багатозадачність - міф, який шкодить ефективності

У нижній частині розташувалися російські гранди: Лукойл (52-е місце), Сургутнефтегаз (58-е), Газпром (59-е). Найбільше в одній частині рейтингу з росіянами компаній із Саудівської Аравії – Saudi Basic Industries (53-е), Al Rahji Banking and Investment (55-е) і Saudi Telecom (57-е). “У них дуже гарні, але малозмістовні сайти”, – відзначає старший консультант Bowen Craggs Девід Боуен.

Трохи вище, у п’ятому десятку списку, опинились просунуті в технічному плані японці. Експерти дорікають їх у незграбному дизайні й невиразній презентації бренду. Наприклад, головну сторінку сайту телекомунікаційної корпорації NTT (47-е місце) складно читати через флеш-ролик і безладну мішанину текстових і графічних елементів. А на сайті компанії Honda, що зайняла 42-е місце, занадто великі картинки ускладнюють сприйняття корисних посилань. “При навігації по розділах сайту вас привітає маленький мультяшний чоловічок – виглядає забавно, але хіба це відповідає іміджу гігантської корпорації?” – запитує Боуен. Недолік сайту страхової компанії American International Group (56-е місце) у відсутності продуманого зв’язку із другим корпоративним сайтом – www.aiu.com. Журналісти та люди, що шукають роботу, можуть заплутатися в переходах між цими сайтами.

MUST READ:  Рейтинг найбагатших блогерів

Повний список FT Bowen Craggs Index:


Натисніть для збільшення