Після серії невдач у боротьбі з Google за ринок інтернет-реклами корпорація Microsoft нарешті нанесла своєму головному конкурентові досить відчутний удар, оголосивши про придбання американської компанії aQuantive. Сума цієї угоди майже вдвічі більше тієї, котру минулого місяця уклав Google з компанією DoubleClick, повідомляє C-News.
Завершення угоди, загальна сума якої складе близько $6 млрд., намічено на перше півріччя 2008 р. Але якщо регулювальні органи раптом не схвалять угоду, то Microsoft виплатить aQuantive відступні в розмірі $500 млн.
У Microsoft сподіваються, що придбання компанії aQuantive стане гідною відповіддю Google на ринку онлайн-реклами. Як повідомляє прес-служба Microsoft, 2600 співробітників придбаної компании будуть включені до складу підрозділу онлайн-послуг, що займається просуванням продукції на порталі MSN, включаючи сервіси Windows Live та Office Live, а також ігрову консоль Xbox. aQuantive принесе в Microsoft нові можливості, які дозволять компанії Білла Гейтса, зокрема, активно займатися такими послугами, як відео по запиту та IP-телебачення. aQuantive також володіє програмним забезпеченням, за допомогою якого можна ефективно розміщувати рекламу в Мережі, і службою DRIVEpm, що дозволяє рекламодавцям керувати своїми діями в Інтернеті.