Міфи про роботу від Пенелопи Транк

Міфи про роботу від Пенелопи Транк (Penelope Trunk) були опубліковані у блозі Гая Кавасакі (Guy Kawasaki) як наслідок інтерв’ю між Гаєм та Пенелопою, авторкою книги „Нахабний кар’єрист: Нові правила для успіху” (Brazen Careerist: The New Rules for Success). З деякими із міфів можна ознайомитися нижче.

Ви будете щасливіші, якщо матимете роботу, яка вам подобається.
Кореляція між відчуттям щастя та роботою часто переоцінюється. Факторами, які впливають на відчуття щастя є рівень вашого оптимізму та стан стосунків з рідними, друзями та знайомими. Якщо ви по життю песиміст – ніяка робота не змусить вас почуватися щасливо. Якщо ж ви маєте чудову родину та друзів, то вочевидь, почуватиметесь щасливо, навіть якщо ненавидите роботу.

Часта зміна роботи зашкодить вашій кар’єрі.
Насправді зміна роботи – один із найкращих способів підтримувати свою пристрасть та персонально зростати. Для людей же, які все ще бояться часто змінювати роботу, наведемо наступну статистику: більшість людей змінює вісім посад (компаній) за період від 18 до 30 років. І це абсолютно нормально, адже людина шукає себе та своє покликання. І ейчари це також розуміють.

MUST READ:  Контрінтуїтивна стратегія людського капіталу, або Кого краще наймати?

До сих пір існує упередження проти жінок.
Цінується не стать, а професійні та особисті навички. Тому ніяких стереотипів проти жінок уже давно не існує. Принаймні, в компаніях, які хочуть розвиватися, а не розвивати власні упередження.

Все, що від вас вимагається – це виконувати свої обов’язки.
Можливо, колись так і було. Але сьогодні все не зовсім так. Ви можете бездоганно виконувати свої обов’язки, але жодна людина не дізнається, що насправді ви це зробили. Тому якщо ви вправно здійснюєте свої функції, дайте знати про це людям, які вас оточують. Знову ж таки, не забувайте про особисті навички. Адже навіть якщо ви відмінно виконуєте свої завдання, але при цьому є справжнісіньким покидьком із жахливим характером – колеги звернуть увагу саме на характер, а не на ваші досягнення в роботі.

Вам потрібне хороше резюме.
Більшість людей отримують роботу завдяки вмілому плетенню своєї мережі. Тому основне – не резюме, а відмінна мережа знайомств. Замість того, щоб витратити час на „вилизування” офіційного папірця, краще познайомтеся з кимось.

MUST READ:  Я хворий... На роботу не прийду!..

Працюйте, працюйте і ще раз працюйте і це дозволить вам зробити кар’єру.
Навіть якщо ви працюватимете 74 години на тиждень, це не гарантуватиме того, що вас почнуть більше цінувати. Навпаки, вам ніколи не слід бути найбільш завантаженим працівником у компанії. Ніколи не відмовляйтеся від обіду на користь роботи. Намагайтеся закінчувати свої справи якомога раніше – адже це і є показник вашої ефективності. А вільний час можна використати на глобальне обдумування великих ідей. Якщо співробітники помітять, що ви замислилися над чимось глобальним – ви відразу виростете у їхніх очах.

Потрібно створити яскравий бренд власної особистості!
Не існує жодного ідеального рецепту, як зробити успішну кар’єру, окрім того, що завжди потрібно залишатися собою. Довідатися, хто ви насправді і завжди пам’ятати, що самопізнання – це подорож, яка ніколи не закінчиться. Завжди будьте собою з людьми – і ви створите найкращу мережу. Автентичність – це той інструмент, який дозволяє змінювати світ, роблячи добро.