Конкуренти воліють “селитися” по сусідству

Бізнес-школи Stern School of Business Університету Нью-Йорку та Smith School of Business Університету Меріленда провели досить цікаве дослідження: якими принципами керувалися американські компанії, що відкривали нові офіси та виробництва в період з 1985-го по 1994-ий роки.

У США компанії, які займаються одним типом бізнесу, переважно “селяться” по сусідству один з одним. Це перетворилося майже у традицію. В результаті, наприклад, Детройт став “автомобільною столицею” США, Чикаго (на певному етапі свого розвитку) – “м’ясний”, Х’юстон – “нафтовий”, а Сіетл і Силіконова Долина – центрами розвитку інформаційних технологій, пише Washington Profile.

Причин подібної “любові” до конкурентів доволі багато. Зокрема, компанії можуть використати ті самі транспортні артерії, що зменшує витрати на логістику. Вони зазнають менших проблем із залученням співробітників, тому що люди, які володіють певними навичками й уміннями, воліють переселятися ближче до потенційних роботодавців. Крім того, компанії-сусіди часто формально і неформально обмінюються внутрішніми новинами та ідеями, починають спільні проекти і формують альянси.

MUST READ:  Компанії недооцінюють силу слова й особистих рекомендацій

Нове дослідження також показало, що бажання бути ближче до конкурентів частіше виявляють фірми, які володіють менш розвиненими технічними можливостями. Більш “просунуті” у технологічному сенсі компанії воліють відкривати офіси ближче до академічних інститутів – державних лабораторій, дослідницьких центрів і Вузів. Подібне сусідство дозволяє їм швидше сприймати нові ідеї та процвітати в залученні талантів.