Інновації, інновації, інновації… Кожен день ми чуємо це слово немов якесь заклинання. Всі навколо тільки і роблять, що впроваджують інновації. А чим ваша компанія гірше? Якщо вона вже інноваційна, то ще трохи інновацій їй не завадить. Письменниця і комік Сара Купер (Sarah Cooper) вирішила дати кілька саркастичних порад всім тим, хто просто не може жити без інновацінних мантр.
Найміть директора з інновацій
Вам потрібна людина, яка живе інноваціями. Дайте йому максимум свободи, щоб він не розумів, що від нього вимагається, в якій команді працює і як взагалі йдуть справи. У якийсь момент ви усвідомлюєте, що не маєте ані найменшого поняття, чим займається ця людина. Тоді доведеться наймати Chief Disruption Officer. А потім Chief Officer Officer і Chief Chief Officer.
Сходіть на конференцію з інновацій
Відвідайте конференцію, в назві якої обов’язково є частина слова «інновація» — Finnovate, Technovate або Diginnovate. Робіть записи та роздавайте візитки. Забудьте все, про що ви там чули, відразу після закінчення заходу.
Замовте аналітику
Для інновацій вам потрібні дані. А щоб їх отримати, їх потрібно замовити. Витратьте тисячі доларів на проведення аналітики. Покажіть результати команді, зробіть вигляд, що ви чогось досягли. Використовуйте це почуття самореалізації, щоб влаштуватися на роботу в іншу компанію.
Відкрийте лабораторію інновацій
Перетворіть куточок у кабінеті в лабораторію інновацій (можна також назвати її Інститут або Інкубатор інновацій). Відведіть туди своїх інженерів, щоб вони працювали там над тими ж проектами, що і зараз, але при цьому малювали складні схеми на дошці, щоб створювати видимість інновацій.
Влаштуйте інноваційний марафон
Проведіть триденний марафон з інновацій. Закрийте всіх співробітників у конференц-залі і накажіть їм проявити свою креативність. На стіни приліпіть різнокольорові стікери для записів. У кінці марафону оголосіть, що команда змогла придумати безліч чудових ідей. Не використовуйте жодну з них.
Проведіть інноваційний корпоратив
Рушайте куди-небудь зі своїми топ-менеджерами в пошуках інновацій, як робив колись Стів Джобс. Почніть корпоратив з високими очікуваннями, а закінчіть із потенційними загрозами звинувачення в сексуальних домаганнях.
Просто весь час повторюйте слово «інновації»
Якщо ви будете постійно вимовляти це слово, то з часом люди повірять, що ви дійсно займаєтеся інноваціями.
Інноваціями повинні займатися всі співробітники
Увімкніть пункт «інновації» в персональний список завдань і ключових результатів кожного співробітника. Радійте щоразу, коли у всіх найвищий бал за інновації, нехай навіть жодна з придуманих ідей так і не була реалізована.
Перейменуйте переговорні кімнати
Назвіть їх на честь великих винахідників і лідерів, поставте там незвичайні стільці — наприклад, крісла-мішки, масажні крісла або крісла-качалки.
Станьте компанією, яка стежить за останніми цифровими технологіями
Скажіть усім, що ви тепер дієте за принципами digital first. Поставте Office 365 замість Lotus Notes. Все, робота виконана.
Змініть шрифт вашого логотипу
Переосмисліть свій логотип, щоб він краще підходив для століття цифрових технологій — поміняйте свій стандартний шрифт на шрифт із зарубками.
Вкрадіть що-небудь у Apple
Найбільш інноваційний спосіб виглядати як інноваційна компанія — це вкрасти що-небудь інноваційне у Apple.
За матеріалами Rusbase
Ілюстрація: Depositphotos.com