У вівторок 5 червня відбувся другий етап першого туру змагання GMC-2007. У новому сезоні першу групу змагання, за якою ми слідкуємо найбільш уважно, очікували непередбачувані зміни: команду під третім номером „УкрСиб Эссет Менеджмент” замінив новий учасник – команда „Глобальные системы”. Проте, не зважаючи на це, команді Creative Management.com.ua таки вдалося зберегти своє лідерство у групі.
Другий етап не пройшов безболісно практично для жодного із представників першої групи. По суті ж учасники змагання стали свідками майже безпрецедентного падіння вартості акцій. При чому, у відсотковому співвідношенні цей удар найболючіше вразив саме лідера групи – команду Creative Management.com.ua. На дуже незначний відсоток зросли лише акції команди SAMSUNG Innovators. На даний момент результати групи виглядають так:
1. SAMSUNG Innovators – 1,445
2. «Альфа-МИБ» – 1,466
3. «Глобальные системы» – 1,262
4. Creative Management.com.ua – 1,582
5. «Группа «Укррос» – 1,355
6. «Инком-Запорожье» – 1,357
7. 5+ – 1,364
Водночас стали відомі результати загального заліку по всіх командах станом після першого етапу першого туру. Як виявилося, команді Creative Management.com.ua вдалося посісти почесне друге місце у Топ-10 лідерів змагання. Її обійшла лише команда INTERPIPE PRIME, яка зуміла збільшити вартість своїх акцій на 18,9% до 1,668. Десятка лідерів після закінчення першого етапу виглядала так:
1. INTERPIPE PRIME – 1,668 (Зростання 18,9%)
2. Creative Management.com.ua – 1,646 (17,3%)
3. «АГРОФИНСЕРВИС2000» – 1,642 (17%)
4. DATAGROUP PMO – 1,630 (16,2%)
5. «ИНТЕЛЛЕКТУАЛЬНЫЕ СИСТЕМЫ CLEVER COMPANY» – 1,622 (15,6%)
6. «ИНТЕРПАЙП НТЗ» – 1,619 (15,4%)
7. «Укрэксимбанк-Стратеги» – 1,598 (13,9%)
8. EY TASmania – 1,596 (13,8%)
9. PricewaterhouseCoopers LighT – 1,591 (13,4%)
10. Direct Selling Exim – 1,590 (13,3%)
Звісно, після закінчення другого етапу змагання ситуація в десятці лідерів суттєво змінилася, та, на жаль, поки-що ми не маємо даних по всіх командах, щоб опублікувати відповідні результати.
Перед другим етапом команда Creative Management.com.ua постала перед складним вибором, який стосувався змін на ринку, де функціонують віртуальні компанії. Перша альтернатива, за словами керівника команди Андрія Галича, полягала у переході на другу зміну, збільшення кількості випущеної продукції та зниженні цін на неї. Друга альтернатива, полягала у суттєвому покращенні якості без збільшення виробничих потужностей і при цьому – підвищенні ціни. Що ж, як бачимо, вибір, зроблений командою (підвищення якості та ціни продукції) призвів то падіння акцій. Але, з іншого боку, ця ситуація могла бути спровокована і загальною ситуацією на ринку, адже конкуренти Creative Management.com.ua також постраждали від падіння вартості акцій.
Побажаємо ж команді успіху, вдалого продажу та лояльних клієнтів. А ми, в свою чергу, продовжуватимемо спостерігати за протіканням конкурсу.