Яка ефективність ребрендінгу UMC

МТСЯк відомо, нинішнє літо пройде під знаком ребрендінгу компанії UMC, у ході якого UMC буде перейменована в МТС, а логотип компанії буде замінений червоно-білим яйцем. Ось як прокоментували “УНІАН” перспективи ребрендінгу UMC та його можливий вплив на показники компанії експерти мобільного ринку.

Менеджер по розвитку в регіонах і країнах СНД PR-служби компанії “Вимпелком” Артем Мінаєв:
“Завдання в МТС дійсно складне, адже крім залучення нових абонентів, оператор повинен пояснити існуючим користувачам, які переваги дає новий бренд. Видимо, остаточне рішення по Україні МТС давалося складніше всього. Адже бренд UMC також є цінним і сильним. І хоча останнім часом виникли деякі проблеми з його сприйняттям споживачами, компанія цілком могла ще довгий час працювати під цим брендом”.

Аналітик “Конкорд Капітал” Олександр Паращий:
“Уніфікація бренду МТС дозволить UМС отримати синергію від телереклами, тому що бренд буде просуватися, зокрема, і для українських глядачів російських телеканалів. Новий бренд може негативно позначитися на ставленні українців до компанії: у назві пропадає слово “український”, і в такий спосіб новий бренд буде більш тісно пов’язаний з Росією. На мою думку, це дає фору “Київстару”, який тепер може більш чітко позиціюватися як оператор з європейськими коріннями”.

MUST READ:  Рекламодавець без сайту – наче автомобіль без колес

Керівник відділу досліджень ринків послуг GfK Ukraine Гліб Вишлінський:
“За інших рівних умов зміна бренду UMC на МТС здавалася б мені неправильним рішенням: бренд має довгу історію, є одним з перших сильних брендів незалежної України. У той же час, помилки керівників UMC останніх років дійсно різко погіршили сприйняття бренду – як через аварійні збої, та й у цілому гіршої якості зв’язку, особливо в 2004-05 роках. Оскільки керівництво UMC відреагувало на це відставання й різко наростило ємність мережі протягом 2006-го – початку 2007-го року, зміна бренду та відсторонення від проблем з якістю попередніх років може бути розумним рішенням”.

Експерт Netton CG Роман Химич:
“Бренд UMC не поганий і не старий. Він, скоріше, консервативний та асоціюється із зовсім іншою епохою. Тому логічним є бажання МТС почати писати нову сторінку. Нові люди, нові підходи й т.п. Якщо ребрендінг виявиться елементом зусиль по трансформації компанії в адекватного гравця, відродження креативу й установлення нових стандартів на ринку – ставлюся позитивно та вважаю вкрай необхідним. Якщо ж усе обмежиться винятково зміною візуальної й іншої рекламної комунікації – у цьому буде мало сенсу й скоріше нашкодить компанії. Ще раз повторю думку. Ребрендінг – не більше ніж символ. Витлумачити цей символ я поки не готовий. Наприкінці літа можна буде зрозуміти, є чи в ньому практичний зміст і який саме”.