Інформація про роботодавця, обстановку на робочих місцях, колегах й інших чутливих для фірм питаннях, що в 90-і роки витікала завдяки електронній пошті, зараз публікується на весь світ через блоги. У цьому переконалася рекрутингова фірма Croner, пише “Вебпланета” з посиланням на The Register.
У ході дослідження, що проводилося за допомогою сервісу YouGov.com, 2315 співробітників компаній були опитані на предмет того, чи ведуть вони блоги, і якщо так – які саме теми вони там висвітлюють.
Більше третини (39%) найманих робітників, які ведуть блоги, не соромляться описувати в них питання, що є внутрішніми для фірм-роботодавців. Схоже, люди просто не замислюються не тільки про те, наскільки записи блогів мають бути публічними, але й що їхні виливи будуть доступні службі безпеки компанії, а від неї – їхньому босові.
Також блогерам, яким не зовсім байдужний їхній кар’єрний ріст, варто розуміти, що записи блогів копіюються й архівуються багатьма службами всесвітньої мережі. Будучи один раз опубліковані, вони можуть бути доступні необмежено довго, навіть всупереч спробам автора знищити записи.