Блог для маркетолога

Блог для маркетологаМакс Кейлгоф (Max Kalehoff) за чотири останні роки був автором та брав участь у створенні кількох блогів. Активна блогерська позиція стала основою не лише його роботи, але й особистого життя. Саме тому він вирішив поділитися своїми думками щодо ведення блогу і розповісти, чому, на його думку кожен маркетолог повинен мати свій власний щоденник. З оригіналом статті можна познайомитися у блозі MediaPost.

Макс ніколи не вішав на себе ярлика „блогер”, адже ведення блогів – це просто його діяльність, а не його сутність. Водночас – це один із найбільш важливих, цікавих та захоплюючих видів діяльності, які він, як маркетолог, міг для себе обрати.

Чому?

Зовсім не для того, щоб відповідати новим віянням моди і тим більше, не для того, щоб бути „як всі”. Ці причини є занадто слабкими для ведення блогу, адже воно відбирає чимало часу і вимагає значних мисленнєвих зусиль.

MUST READ:  «Звільніть» своїх клієнтів! Навіть під час кризи

Ведення блогу – один із найпростіших способів показати, хто ви і яке відношення ви маєте до маркетингу. Тому що коли ви пишете пост до власної інтернет-сторінки, ви автоматично входите до сфери маркетингу, медіа, комунікацій, мереж та особистих стосунків. Ведення блогу поєднало Макса з його новою професією набагато міцніше і надійніше, ніж будь-яка інша діяльність.

По-перше, ви стаєте одним цілим зі своїм веб-сайтом. Це і не дивно, адже якщо ви займаєтесь публікацією своїх думок – ваш щоденник, його дизайн та оформлення, починають виражати вас, стають носієм вашої особистості. Ви починаєте звертати увагу навіть на найдрібніші деталі, починаючи від графічного дизайну і закінчуючи зручністю сайту для клієнтів.

По-друге, блог вчить вас краще розуміти вашу спільноту – тих людей, яких ви звично називаєте просто аудиторією. Якщо раніше ви не розумілися на різноманітних веб-деталях та вимірах, то блог гарантовано привчить вас звертати увагу на такі параметри, як відвідуваність, кількість постійних клієнтів, джерела відвідувачів, частота запитів і т. п.

MUST READ:  Креативна реклама від роботодавця

Навчившись розуміти свою спільноту, ви почнете приваблювати додаткових відвідувачів, навчитесь переконувати її, залучати до дискусії. Навчитесь говорити, як людина, а не машина, корпоративний голос чи Бог – чим створюватимете резонанс у людських серцях і будете приваблювати їх ще більше.

Зрештою, ведення блогу надасть вам розуміння спонтанної природи інтернету та соціальних мереж. Це дуже демократичне і капіталістичне місце. Воно здатне до саморегулювання та самокорекції. Ви не можете його контролювати, але ви можете в ньому жити. Варто спробувати!