За гроші талант не купиш!

За гроші талант не купиш!Якщо ви хочете залучити до своєї компанії найяскравіший талант, ви запропонуєте йому надзвичайну грошову компенсацію, так? Ні, не правильно! Звісно, гроші також мають значення. Але сьогодні на перше місце виходить можливість формування індивідуального графіку та наявність гнучкої оплачуваної відпустки.

Усталена серед роботодавців думка, що працівники „завжди покидають корабель”, якщо відчувають великі гроші – не більше, ніж міф, пише Management-issues. Сьогодні для талановитого і успішного співробітника набагато важливішими є відповіді на запитання: „а де я працюватиму?”, „скільки вихідних та відпусток я отримаю?”, „наскільки гнучким буде мій графік?” та „чи матиму я додаткові бонуси?”.

Якщо попросити керівників та співробітників поділитися своїми враженнями щодо переваг, яких кандидати шукають у новій роботі, то миттю зауважимо чималий розрив між поглядами. Для кандидатів найбільш привабливими характеристиками нового робочого місця є право на відпустку та вихідні (4 з 10-ти респондентів згадали про це), а також розташування компанії (цей фактор назвали майже 50% респондентів). На третьому місці за популярністю серед шукачів виявилась доступність гнучкого графіку та додаткових бонусів. Важливим фактором для кандидатів виявилась також корпоративна культура та оточення – про неї згадало 38% респондентів. Чверть опитаних наголосили на важливості розвитку персоналу.

MUST READ:  Які сфери бізнесу зростатимуть у 2011-му році

Що ж до 150 роботодавців, які також взяли участь у дослідженні, то їхні погляди на важливі фактори докорінно відрізнялися. Дві третини роботодавців чомусь вирішили, що найважливішим фактором при виборі місця роботи для кандидатів є репутація компанії, а на другому місці – корпоративна культура та можливості навчання та зростання.

Категорія, яка очолює рейтинг найважливіших особливостей компанії для роботодавців, виявилася лише на шостому місці, якщо говорити про пріоритети кандидатів. Іншими словами, репутація компанії видалася важливим фактором лише кожному п’ятому кандидатові.

Ще одне дослідження виявило, що співробітники, які цілковито зосереджені лише на своєму матеріальному успіхові, статусі та владі, не здатні ефективно працювати у команді, розвиваючи власні таланти. Вони також зазвичай незадоволені своїм життям та менш залучені у життя організації.

Висновок простий: Більшості роботодавців треба терміново переосмислювати своє ставлення до кандидатів. Гроші перестали бути мотиватором для найбільш успішних працівників. Натомість, для них стають дедалі більш важливими інші фактори, які дозволяють узгодити та збалансувати між собою роботу та особисте життя. Тому й роботодавцям варто переглянути свою політику залучення талантів. Бути більш винахідливими, пропонуючи переваги для своїх співробітників.