Закінчився передостанній етап першого туру змагання GMC-2007. Для виявлення переможця командам залишилося зробити всього один крок – один раз внести свої управлінські рішення до бази даних симулятора. Тому результати команди Creative Management.com.ua, які стали доступними вчора, виявилися особливо втішними для команди.
Не боячись прозвучати нескромно, ми зробимо припущення, що у виході команди до другого туру змагання уже ніхто не сумнівається. Останній етап суттєво поглибив різницю вартості акцій між Creative Management.com.ua та іншими учасниками групи. Якщо у попередньому кварталі команда SAMSUNG Innovators фактично наступала на п’яти Creative Management.com.ua, то вже у цьому кварталі їх розділила чимала прірва.
Радує і те, що попри загальне падіння ринку (що відзначилося на вартості акцій інших компаній), команді вдалося досягнути значного зростання і навіть побити свій власний рекорд. Загалом же результати четвертого етапу виглядають так:
1. SAMSUNG Innovators – 1,484
2. «Альфа-МИБ» – 1,413
3. «Глобальные системы» – 1,224
4. Creative Management.com.ua – 1,803
5. «Группа «Укррос» – 1,299
6. «Инком-Запорожье» – 1,290
7. 5+ – 1,459
„Зі стратегій, за якими грають команди, можна визначити три типи і визначаються вони за величиною кількості використовуваних основних засобів (тобто за кількістю верстатів на виробництві)”, – ділиться своїми спостереженнями щодо стратегії компаній у першій групі керівник команди Creative Management.com.ua Андрій Галич.
„Перша стратегія – продаж частини верстатів та перехід на дві або три зміни у роботі виробничого відділу. Такий варіант дозволяє ефективніше використати верстати, але потребує додаткового наймання некваліфікованої робочої сили для роботи на верстатах. Таким шляхом пішла команда №3.
Другий варіант – працювати на одній зміні, а щоб збільшити об’єм виробництва та завоювати більші частки ринку докупити основних засобів та конкурувати у низькому і середньому ціновому діапазоні. Так грають команди 1,2 та 7.
Третій шлях – не змінювати кількості основних засобів, перебуваючи у верхньому ціновому діапазоні корегувати попит цінами і рекламою. Так граємо ми.
Команди 5 і 6 ніякої активності не проявляють, і я маю сумніви чи вони вносять дані щодо рішень в систему. Вони фактично стали донорами кваліфікованих працівників для інших команд групи.”
„Ключовий момент в подальшій грі, – наголошує Андрій, – відповідно до стратегії вгадати попит і максимально його задовільнити”. Що ж, до сих пір команді Creative Management.com.ua це вдавалося. Будемо сподіватися, вдаватиметься й надалі.