Як Інтернет може допомогти Вашому бізнесу?

Як Інтернет може допомогти Вашому бізнесу?Ми можемо погодитися, що далеко не кожен бізнес напряму пов’язаний зі сферою Інтернет. Та ми не можемо погодитися, що он-лайн засоби просування та розвитку будь-якого бізнесу будуть зайвими. Іншими словами, фактично кожен (а особливо – малий) бізнес не здатен повноцінно протистояти конкурентам, якщо він не використовує переваги онлайнових маркетингових інструментів. З цим погоджуються і експерти CNNMoney.com.

Створіть простий і ефективний Веб-сайт.

Чи представлені ваші продукти та сервіси на вашому веб-сайті належним чином? Чи може ваш сайт допомогти потенційному клієнтові або ж відповісти на його запитання менше, ніж, скажімо, за 10 секунд?

„Коли потенційний клієнт потрапляє на ваш сайт, у вас є не більше, ніж 5 – 8 секунд для того, щоб переконати – він прийшов за адресою”, – стверджує Ларі Бейлін (Larry Bailin), генеральний директор SingleThrow Internet Marketing.

Головна сторінка не повинна бути перевантажена зайвою інформацією. Клієнти шукають те, що їх цікавить, і нічого більше. Тому спробуйте вирішити їхню проблему на головній сторінці (або хоча б вказати, де знаходиться рішення), а всі зайві елементи – прибрати геть. Користуватися сайтом повинно бути просто і приємно. А кнопка „Контакти” повинна бути помітною.

MUST READ:  Бізнес-ідеї для самообслуговування або Допоможи собі сам

Станьте блогером.

Підприємці, які ведуть власний блог, можуть підтримувати зв’язок із аудиторією завдяки простій розмовній манері написання статей та заміток, які стосуються їхньої професійної діяльності та бізнесу загалом. Зробіть свою галузь цікавішою для людей, пишучи просто та захопливо. Створіть для клієнтів вікно у світ, про який вони до цього знали дуже мало.

Від ведення блогу виграє не лише його власник, але й увесь бізнес. У більшості галузей блогінг настільки нерозвинутий, що почавши писати про неї (галузь) ви станете першим і, безперечно, зумієте залучити цінну аудиторію.

Спробуйте створювати подкасти.

Подкастинг – надзвичайно проста технологія, яку серйозно застосовують кілька компаній із рейтингу Fortune 500. Все, що вам необхідно – це мікрофон, диктофон та комп’ютер для редагування звукових файлів.

Подкастинг до сих пір залишається настільки унікальною діяльністю, що зайнявшись ним, ви відразу станете оригінальним у своїй галузі. Переваги ж такого методу звернення до аудиторії очевидні: Люди чують ваш голос, замість того, щоб читати безликі слова на папері чи екрані свого ноутбука. Окрім того, вони можуть слухати подкасти, коли перебувають у русі чи їдуть у транспорті. Наявність джерела освітлення для цього не обов’язкова.

MUST READ:  Корпоративні сайти: хто в Європі всіх миліше?

Використовуйте переваги YouTube

YouTube – це не лише класичні медіа кліпи та домашнє відео, але й місце для просування вашого бізнесу. Адже розміщені на YouTube кліпи мають зворотнє посилання на ваш сайт.

Розташовуйте на відео-сайті матеріали, які можуть видатися цікавими чи корисними для вашої аудиторії. Скажімо, якщо ви займаєтесь гончарним бізнесом, ви можете розміщувати відео-майстер-класи про глиняне мистецтво і т. п.