Притча: Два довідника

Якось працювали в Америці дві великі фірми, що видавали щомісячні довідники «жовті сторінки». На ринку їм було тісно, тому в хід йшов чорний піар, демпінг, переманювання один у одного працівників. Але нічого не допомагало, йшли ніздря в ніздрю.

Зазвичай всі офісні працівники купували відразу два довідника по долару, не особливо замислюючись над тим, який краще, а який гірше. Мало хто знав, що в обох довідниках була однакова інформація.

Одна з цих фірм запросила фахівця з вирішення складних проблем. Він вник у ситуацію, подумав і сказав:

— Наступного місяця випустіть довідник меншого формату, а щоб інформації було стільки ж, він повинен бути маленький, але товстенький.

Спеціаліст отримав свій гонорар і поїхав, а конкуруюча фірма збанкрутувала вже за два місяці… Справа в тому, що коли довідники були одного формату, то вони тасувалися на офісних столах як карти. Коли ж один довідник великий і плаский, а інший маленький, але товстенький, то в будь-якому випадку маленький опиниться зверху великого. І в кінці місяця з’ясовувалося, що користувалися тільки верхнім довідником, а великий жодного разу за місяць так і не відкрили. Отже, навіщо ж витрачати на нього долар, якщо і в маленькому все є?

MUST READ:  Що сталося з Nokia, або Про шкідливість боротьби «на всі фронти»...

Ілюстрація:  Depositphotos.com