Найефективніші банерні кампанії 2006-го року

Найефективніші банерні кампанії 2006-го рокуМаркетингова компанія Dynamic Logic склала топ-8 найефективніших банерних кампаній у США, що відбулись у 2006-му році. Оцінювалися спосіб подання бренду, переконливість креативу й ефективність. Усього в рамках дослідження було переглянуто 600 кампаній 400 різних брендів, – однак у нього не потрапили ті кампанії, які відслідковуються іншими агентствами, наприклад Insight Express, пише MediaRevolution з посиланням на Advertising Age.

Найефективнішими кампаніями 2006-го року, на думку авторів доповіді, виявилися наступні:


Кампанія автомобілів BMW Five Pillars.

Агентства: GSD&M Austin, Dotglu New York.

БАНЕРИ: 1, 2, 3.


Кампанія Crystal Light On-the-Go для Kraft Foods

Агентство Ogilvy & Mather

БАНЕРИ: 1, 2.


Благодійна кампанія в допомогу дівчинкам країн, що розвиваються, Dove Self Esteem Fund для Unilever.

Агентства: Mindshare New York, Ryan Interactive & Ogilvy & Mather.

БАНЕРИ: 1, 2, 3.


Кампанія для Kraft Foods – Honey Bunches of Oats

Агентства: Ogilvy & Mather

БАНЕРИ: 1, 2, 3.


Кампанія для Kraft Foods – Kraft Singles

MUST READ:  Народження імені: Lego

Агентство: JWT

БАНЕРИ: 1, 2.


Реклама азійського салату (Asian Salad) в McDonald’s.

Агентства: OMD Chicago і Tribal DDB Chicago.

БАНЕРИ: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7.


Кампанія печива Oreo від Kraft Foods.

Агентство Draftfcb.

БАНЕРИ: 1, 2.


Кампанія окулярів Ray-Ban.

Агентство: Starcom Chicago.

БАНЕРИ: 1, 2, 3, 4.

Варто відзначити, що 4 з 8 кращих інтернет-кампаній, на думку експертів Dynamic Logic, рекламували бренди, що належать концерну Kraft Foods. А креатив для Oreo і Kraft Singles заслужив найвищі оцінки як за залучення інтересу до бренду, так і за переконливість. З одного боку, це не дивно: Kraft Foods є великим клієнтом Dynamic Logic. Але з іншого боку, що ж зробило вдалими ці кампанії? Відповідь Dynamic Logic дуже проста: якщо ви хочете, щоб кампанія була ефективною, мислите образами, а не словами, і робіть рекламне повідомлення дуже простим. Також, що дуже важливо, зв’язуйте онлайнову частину з офлайновою. Саме це поєднує всі вісім кампаній з рейтингу.