Для людей, які переконані, що онлайн-світи на зразок Second Life та онлайн-ігри, такі як World of Warcraft, не можуть слугувати жодній іншій цілі, окрім розваг, настав час переосмислити свою позицію. Професори бізнес-шкіл та економісти-дослідники звертаються до цих віртуальних світів, вважаючи їх динамічними лабораторіями де можна проводити найостанніші досліди та перевіряти життєздатність тих чи інших теорій, пише Business Week.
Якщо вам потрібні докази – спробуйте потрапити у до відмови забитий натовпом конференц зал Second Life, у якому місяцем раніше відбулася відкрита дискусія на тему еволюції фондових бірж, ролі регулювання та інших проблем, з якими доводиться стикатися новітній економіці. Організатором конференції став професор Cornell B-school Роберт Блумфілд, керівник лабораторних досліджень та розробник математичних моделей, мета яких – вивчити вплив регулювання на фінансові ринки.
„Деякі дослідники переконані, що саме Second Life чи якийсь інший віртуальний світ – це майбутнє обличчя Інтернету”, – стверджує Блумфілд, який і сам мешкає у Second Life, а його віртуального персонажа звуть Beyers Sellers. Своєю метою він називає навчати студентів справжньому бізнесу в онлайні.
Блумфілд переконаний, що сучасна віртуальна економіка нагадує економіку США 100 років тому, коли не було жодного регулювання. Тому віртуальне середовище і представляє неабиякий інтерес для дослідників. „Віртуальні світи на зразок Second Life дають студентам змогу зрозуміти, в чому полягає суть регулювання, чому воно виникає, які сили створюють його і т. п.”, – пояснює Роберт.
У віртуальних світах є безліч місця для реальних компаній, адже онлайн-пересонажам також потрібно десь жити, щось їсти, на чомусь пересуватися і т. п. Чому б нерухомістю у віртуальному світі не зайнятися реальній компанії? Чому б машини не продавати Фордові, а напої Кока-колі. Вже сьогодні ми маємо нагоду спостерігати вливання величезних коштів у онлайн-світи. Залишається тільки здогадуватися, яким чином вони зміняться за декілька років.