Відповідно до даних нового маркетингового дослідження, проведеного компанією GfK Roper Consulting, в світі спостерігається різке падіння популярності американських брендів, пише Adworker.ru.
Дослідження, проведене у вигляді опитування понад 30-ти тисяч респондентів у 25-ти країнах виявило, що в загальному популярність топових глобальних брендів зросла, але цього не можна сказати про іконічні американські товари. Приблизно 50% із 33 американських брендів, чия популярність досліджувалася, показують щорічне погіршення показників.
Найбільші втрати підтримки серед споживачів спостерігаються у Coca-Cola, Kodak, McDonald’s та Nike. За словами Дженіфер Джеймс (Jennifer James), експерта GfK Roper Consulting, цим брендам слід по-новому завойовувати прихильність аудиторії.
Тим не менше, у цьому році зуміли підвищити рівень своєї привабливості такі бренди, як Google, Microsoft та Disney. „Однією з причин успіху Google можна назвати його орієнтованість на користувача. Компанія дає змогу користувачеві брати участь у діяльності бренду, оскільки користувач може сам обрати те, що йому потрібно від продукту, налаштувавши його під себе”, – вважає Дженіфер Джеймс.