Хороша новина для поганих працівників!

Хороша новина для поганих працівників!BusinessWeek ще раз нагадує своїм читачам, що дедалі більша кількість компаній переймається наявністю у її рядах блогерів та учасників соціальних мереж. Вони побоюються, що такі співробітники можуть розкрити секрети компанії в онлайні. Це дійсно іноді трапляється і має для компаній доволі серйозні наслідки…

Існує багато способів уникнути витоку секретної інформації за межі компанії. Одним із найпростіших (і як не дивно – найбільш дієвих) є чітке пояснення працівникам, яка інформація є секретною і закритою для зовнішнього світу, а яка – ні.

Але в чому ж полягає хороша новина для поганих працівників? – запитаєте ви.

Вона полягає в тому, що переймаючись питаннями секретності та намагаючись уникнути несанкціонованого витоку інформації, ейчар-менеджери забувають контролювати діяльність працівників в Інтернеті. І тим самим створюють рай для лінивих.

„Якщо HR-менеджери і контролюють онлайн-поведінку співробітників, то це стосується лише розповсюдження секретних даних та витоку конфіденційної інформації, і аж ніяк не гаяння робочого часу на інтернет-розваги (сайти знайомств, порносайти і т. п.).

MUST READ:  Хочете працювати в Google — не говоріть про гроші

Продуктивність кожного взятого окремо співробітника турбує компанії куди менше, ніж можливість розповсюдження секретної інформації. Принаймні перегляд співробітником сайту знайомств у робочий час не грозить компанії мільйонними втратами”.