Закінчився третій етап другого туру змагання „Global Management Challenge 2007”. Для команди Creative Management.com.ua він став успішним та сумним водночас. Успішним – тому що команді таки вдалося піднятися в рейтингу аж на дві позиції та посісти друге місце у групі. Сумним – тому що розрив між командою Creative Management.com.ua та лідерами групи, командою INTERPIPE PRIME (треба віддати їм належне) практично не скоротився.
Не може не радувати суттєве зростання вартості акцій компанії порівняно із попереднім етапом другого туру. Схоже, що довгострокові стратегічні плани команди нарешті почали давати свій результат. Та чи допоможе це вирвати перемогу у основних конкурентів, коли до закінчення туру залишається всього два етапи. Що ж, будемо сподіватися – ще не все втрачено.
Результати третього етапу другого туру змагання виглядають так (в порядку спадання):
1. INTERPIPE PRIME – Eur 2,002 за акцію
2. Creative Management.com.ua – 1,857
3. ЛОГРУС – 1,850
4. TAS-Bravo – 1,838
5. EgоЇсти – 1,761
6. КераМет – 1,742
7. ДАТАГРУП – 1,618
8. Logos M – 1,578
“Сьогодні мені зателефонували із Галицьких контрактів, – ділиться своїми враженнями капітан команди Creative Management.com.ua Андрій Галич.
Жіночий голос запитує:
– Розкажіть, будь-ласка, як вам вдалося досягти таких значних успіхів?
Знущається – спершу подумав я. А виявляється – зовсім ні, адже нам вдалося потрапити на 11 місце в загальному рейтингу… Біда тільки в тому, що наш основний суперник – лідер загального заліку…”
Що ж, побажаємо команді подальшої злагодженої роботи та успішних результатів у наступному – передостанньому – етапі. Ми у вас віримо!