Залишився позаду передостанній етап другого туру змагання з менеджменту Global Management Challenge – 2007. Що ж, мусимо із сумом визнати, що амбітні цілі команди Creative Management.com.ua поки що залишаються недосягненими. Більше того, за результатами четвертого етапу команда уступила ініціативу ще одному своєму суперникові – Команді ЛОГРУС, перевага над яким у минулому етапі складала Eur 0,007. Цього разу ми опинилися на третьому місці у групі.
Проте, є і хороші новини. За результатами передостаннього етапу команда Creative Management.com.ua таки зуміла доволі суттєво скоротити свій розрив від основного конкурента – INTERPIPE PRIME. Чи, як жартівливо висловився про це капітан команди Андрій Галич: „Ніщо так не гріє душу справжнього українця, як усвідомлення, що у сусіда ще гірше”.
Ситуація на ринку першої групи GMC після передостаннього етапу другого туру виглядає так:
1. INTERPIPE PRIME – Eur 1,945 за акцію
2. ЛОГРУС – 1,909
3. Creative Management.com.ua – 1,853
4. TAS-Bravo – 1,829
5. КераМет – 1,797
6. EgоЇсти – 1,776
7. ДАТАГРУП – 1,714
8. Logos M – 1,549
„Фінансовий розрахунок і прогноз продаж були вгадані чітко – у нас мінімум залишку на складах і ми не влізли в овердрафт, – говорить капітан про результати четвертого етапу. – Але є і погані новини – фокус із виплатою дивідендів не пройшов. (Прим. Авт. – Creative Management.com.ua виплатили найвищі дивіденди) Можливо, саме це негативно позначилося на балансі і саме звідси – падіння”.
Що ж, принаймні шанси наздогнати лідера тепер більш реальні, ніж у попередньому етапі. Погано лише те, що для використання цього шансу у команди фактично не залишилося часу – наступний етап буде останнім. Саме він розставить всі крапки над „і”. Єдиний шанс для Creative Management.com.ua – зробити останній ривок та вихопити перемогу з-під носа у суперників. А ми, вже традиційно побажаємо команді успіхів та з нетерпінням очікуватимемо фінального результату.