У п’ятницю 19 жовтня відбулася прес-конференція та великий національний коктейль, на якому були оголошені переможці другого туру змагання з менеджменту в Україні GMC-2007. Таким чином закінчилося те, чим жили і дихали 64 команди, які брали участь у другому турі змагання. Далі його продовжить лише вісім щасливчиків, яким вдалося зайняти перші місця у своїх групах. Але не нагнітатимемо далі інтригу – Creative Management.com.ua серед них не буде. У своїй (другій) групі вона зуміла посісти лише четверте місце.
Правила гри жорсткі, але справедливі. Так уже сталося, що команді порталу Management.com.ua довелося потрапити до однієї із найсильніших груп змагання (як інакше пояснити, що відразу три команди із групи зуміли потрапити до топ-10 у загальному заліку). Проте, не будемо опускати руки, зрештою, команді вдалося зробити те, що не вдалося багатьом іншим командам – вперше взявши участь у змаганні, вони зуміли не лише перемогти у першому турі (команда виграла у групі і зайняла третє місце у загальному заліку), але й показати достойну гру в другому турі. Тим більше, що майже всі суперники вже мають досвід участі у змаганні. Що ж, будемо сподіватися, що для команди Creative Management.com.ua це не остання гра такого масштабу.
Друга група виявилася багатою на несподіванки. Так, основний суперник команди Creative Management.com.ua, команда INTERPIPE PRIME, яка протягом 4 етапів незмінно займала перше місце в групі, втратила свою лідерську позицію саме на визначальному – 5-му етапі. На перше ж місце, зробивши просто таки феноменальний стрибок та піднявши вартість акцій відразу на 5,7%, потрапила команда ЛОГРУС (яку на коктейлі представляло чотири дівчини). Вітаємо вас, дівчата!
Загалом же, результати у другій групі змагання після фінального (п’ятого) етапу другого туру виглядали так:
1. „ЛОГРУС” – 2,018 EUR за акцію
2. INTERPIPE PRIME – 2,003
3. TAS-Bravo – 1,947
4. Creative Management.com.ua – 1,901
5. „КераМет” – 1,897
6. „EgoЇсти” – 1,846
7. „ДАТАГРУП” – 1,785
8. Logos M – 1,586
Найбільшою ж несподіванкою, про яку ми просто не можемо не згадати, став вихід у фінал змагання команди Direct Selling Exim. Саме ця команда зуміла досягнути найвищого серед всіх команд зростання своїх акцій (уявіть – аж на 12,5%), що дозволило їй потрапити із четвертого одразу на перше місце. Якщо у четвертому етапі вартість акцій Direct Selling Exim складала лише 1,828 EUR і вона займала четверте місце у своїй сьомій групі, то у фінальному етапі команда досягнула вартості акцій 2,056 EUR і завдяки чому зуміла обійти всіх своїх конкурентів та вийшла у фінал змагання.
Загалом же, до фіналу змагання GMC-2007 в Україні потрапили переможці у своїх групах:
1 група – „Коммуникационная группа „Новая концепция” – 1,908 EUR за акцію;
2 група – „ЛОГРУС” – 2,018;
3 група – „ІНТЕРПАЙП НТЗ” – 1,928;
4 група – ExtrIM-team – 1,951;
5 група – „Укрексімбанк-Стратеги” – 2,074;
6 група – Incom Soft Storm – 1,953;
7 група – Direct Selling Exim – 2,056;
8 група – „Великі Манагери” – 1,883.
Вітаємо переможців та очікуємо Всеукраїнського фіналу.