Що спільного між стоматологом і консультантом? Сергій Вербицький у своєму блозі “Контакты” пропонує доволі цікаві асоціації на цю тему, намагаючись відповістити на запитання: на що схожа робота консультанта? Причому консультанта не простого, а консультанта з управління або професіонала в області стратегічного менеджменту.
Отже, з вашого дозволу, привожу уривок із його постингу.
1.
Стоматолог (С.). Люблять проводити профілактику, коли пацієнти приходять на ранній стадії, і проблем небагато.
Консультант (К.). Люблять вирішувати проблеми на самому початку, коли ще є запас часу й немає “хронічних” симптомів.
2.
С. Увесь час працюють у яскравому світлі для того, щоб бачити дрібні деталі.
К. Задають незручні питання, намагаються виявити всі дрібниці, щоб яскраво побачити всю картину.
3.
С. Довго тримають руки у висячому положенні.
К. Пильно розбирають усі дрібниці, які попадають їм на шляху.
4.
С. Затримують подих, щоб випадково не рушила рука.
К. Затримують подих, коли бачать шлях вирішення проблеми.
5. І саме головне.
С. Тільки він бачить деякі інтимні подробиці. Форма нерівності дірки в зубі. Якість оброблених країв після бормашини. Повноту заповнення отвору сполукою.
К. Тільки він на самому початку бачить всі помилки, які нагромадилися за час роботи компанії. І якість усунення цих помилок залежить тільки від кваліфікації й професіоналізму.