За довгі роки корпоративної роботи, деякі практики міцно вкоренилися в наших звичках. Але це зовсім не означає, що ми повинні продовжувати діяти в тому ж дусі й надалі. Навіть навпаки, деякі звички заважають нам ефективно виконувати свою роботу та досягати поставлених цілей, пише Пенелопа Транк (Penelope Trunk), авторка блогу Brazen Careerist.
Голосова пошта
Не кожен знає, що молоді співробітники (ті, кому ще не виповнилося 30 років) майже ніколи не залишають голосової пошти і не надто переймаються її прослуховуванням. Подумайте самі: голосова пошта вимагає від реципієнта часу і майже ніколи не приносить користі, яка б співвідносилася із витраченим часом. Молоді співробітники ставляться до голосової пошти, як до списку пропущених дзвінків – тобто просто телефонують людині, яка залишила голосову пошту, навіть не переслуховуючи записаної на плівку чи інший звуковий носій інформації.
Функція „відповісти всім”
Розробники програмного забезпечення для електронної пошти повинні були заховати кнопку „відповісти всім” так глибоко, щоб пересічний користувач просто не зміг її знайти. Можливо, ця кнопка й приносила користь у 1993-му році, коли найбільш зайнятий бізнесмен отримував не більше, ніж 50 листів на день і з допомогою функції „відповісти всім” міг ініціювати переговори. Коли ж кількість електронних листів у скриньці завалює за 1000 – натиснути на кнопку „відповісти всім” – рівносильно навмисному роздратуванню щонайменше 90% реципієнтів.
Цукеркова машина в офісі
Слідом за кавовими автоматами у наш робочий простір починають потрапляти цукеркові машини. Вони працюють за принципом: „кинь монетку – отримай цукерку”. Хоча у найбільш просунутих офісах перший елемент взаємодії може бути замінений на „смикни за ручку…” чи „натисни на кнопочку…”
Незадоволеність цукерковими автоматами, безперечно, більш притаманна жіночій половині офісу, хоча й для чоловіків нічого корисного у цій „пекельній машині” немає. Коли працівник сидить всього лише у п’яти кроках від подібного автомату, йому буває дуже складно утриматися від безкоштовного шоколаду. А тепер уявіть, як себе почувають жінки, які лише вчора сіли на дієту.
Примусова участь у благодійництві
Деякі компанії, на щастя таких не багато, вважають за потрібне залучати своїх співробітників до участі у благодійних акціях. Проте, такі дії не лише не входять до кола повноважень керівництва, але й по суті порушують права співробітників. Адже кожна людина має право самостійно вирішувати у якому благодійному фонді їй брати чи не брати участь. „Я ходжу на роботу для того, щоб заробляти гроші, а не для того, щоб слухати поради, як мені їх потратити”, – обурюється авторка блогу Brazen Careerist.
Вечірки на 800 чоловік
Єдина користь із таких вечірок – можливість ближче познайомитися із „тією дівчиною із відділу маркетингу, яка працює трьома поверхами нижче”… Жодних інших переваг у них немає. Набагато приємніше провести вечір із тими людьми, яких ти дійсно знаєш і з яких ти дійсно можеш назвати своєю командою.
Так сталося, що грандіозні вечірки, у яких би брали участь всі співробітники компанії належать до одного із першочергових доказів небайдужості керівництва до своїх підлеглих. Але існує безліч інших способів довести свою небайдужість. Скажімо, якщо ви потратите значні кошти на навчання та тренінги для співробітника, він, безперечно оцінить вашу увагу. Тим більше, що сучасні якісні тренінги не менш веселі, ніж вечірки, а окрім того – приносять конкретну користь.