Сучасні компанії приділяють зараз велику увагу діям, спрямованим на підвищення лояльності покупців до своїх брендів. Інколи така увага переходить всілякі межі. Але, думаю, дослідження купівельної лояльності до брендів, проведеного компанією Cognos, може дати трохи інформації для роздумів.
За твердженням фахівців із Cognos, майже половина нинішніх покупців не проявляють якої-небудь прихильності до того чи іншого бренду, віддаючи перевагу сьогохвилинним чинникам, таким як спеціальні пропозиції, знижки тощо, пише AdWorker.
“У процесі опитування покупців стало ясно, що при наявності величезних асортиментів товарів, які перебувають буквально на відстані витягнутої руки, таке поняття, як лояльність бренду, відходить у минуле”, – пояснює Патриція Вальдрон, керівник дослідницького підрозділу компанії.
24% покупців повідомили, що готові без проблем відмовитися від продукції того чи іншого бренду на користь пропозиції конкурента в тому випадку, якщо воно буде краще представлено. Крім того, у процесі дослідження з’ясувалося, що 77% чоловіків та 81% жінок, які потрапили в магазин і не знайшли там товару, за яким спочатку відправлялися, готові без вагань купити конкуруючий продукт.
Найменш лояльні покупці, як виявилося, роблять покупки переважно через Інтернет. “Користувачі стали дуже активно порівнювати товари по заявлених характеристиках, читати відгуки інших покупців і піддаватися на рекламні виверти, що також не сприяє підвищенню лояльності”, – підсумовує Вальдрон.