Відомо, що, як і будь-яке заняття, ведення блогу вимагає певної мотивації. У чому ж полягає рушійна сила блогосфери? Автори проекту Rublicon спробували поглянути на це з різних точок зору, розбивши блогерів на категорії.
Професійне блогерство
Цікаво було б довідатися, скільки щоденників, що входять у сотню найпопулярніших, створені професійними блогерами. Виявляється, далеко не всі з них. Блоги поза цим списком якщо й намагаються заробити, то їм це не надто вдається, тому що трафік на цих сайтах не дуже великий. Успішні ж західні блоги цілком можуть заробляти тисячі доларів тільки за рахунок розміщення невеликого банера на своїх сторінках.
Багато інтернет-користувачів прагнуть відкрити щоденник, присвячений певній темі, а потім заробляти на цьому гроші. Опитування Деррена Роуза в його власному блозі показало, що близько чверті блогерів зовсім не заробляють на своєму щоденнику, більше половини опитаних отримують доход у межах 500 доларів на місяць, і тільки близько 4% респондентів забезпечили собі заможне існування, заробляючи більше 15 тис. доларів на місяць. Варто відмітити, що опитування проводилося на спеціалізованому сайті, присвяченому онлайн-заробітку, тому в дослідженні брали участь не зовсім типові блогери, а ті з них, хто реально націлений на отримання прибутку.
Блоги для задоволення та бізнесу
Доктор економічних наук Тайлер Колман веде популярний блог про вино Dr.Vino. Його щоденник має велику кількість відданих читачів і не раз удостоювався всіляких нагород. Так, там є трохи реклами, але навряд чи Тайлер заробляє на ній великі гроші. Для нього блог – це, насамперед, захоплення, що приносить десь 200-300 доларів на місяць, які він може витратити на подарунки дітям. Таким чином, для багатьох захоплених блогерів ведення щоденника стає приємним хобі, що дозволяє трохи заробити.
Ідейні блоги
Гроші – перша мотивація для багатьох блогерів. Але є й такі, котрих це зовсім не хвилює. Вони ведуть блоги, тому що ними керує певна ідея, наприклад, релігійна або політична.
Персональні блоги
Більшість користувачів заводять блоги, щоб контактувати зі своєю родиною й друзями. На підтвердження масовості такого використання можна привести той факт, що створюються цілі сайти, орієнтовані переважно на такі типи щоденників, наприклад, Vox від Six Apart.
Спамерські блоги
У спамерських блогах публікуються записи, раніше розміщені в інших щоденниках. Ці “підроблені” блоги крадуть чужий контент, публікують його в себе, чим залучають до себе трафік із пошукових систем. Не роблячи майже нічого, їхні власники заробляють на розміщеній у щоденниках рекламі. Дуже часто користувач навіть не розуміє, що потрапив на сторінки фіктивного блогу. За деяким даними спамерських блогів у Мережі у два рази більше, ніж справжніх.
Так яке ж майбутнє чекає блогосферу? Чи буде вона продовжувати рости? Скоріше за все, відповідь на це питання позитивна – багато у чому за рахунок саме спамерських блогів, хоча будемо сподіватися, що кількість “чесних” щоденників буде збільшуватися не меншими темпами.
А що Вас змусило завести собі блог? 😉