Робота для фанатиків

Робота для фанатиківЦільова аудиторія… Скільки в цих словах для кожного HR-менеджера компанії… Саме вміння налаштуватися на неї може допомогти менеджерам з персоналу позбавитися від натовпу вчорашніх (або навіть сьогоднішніх) студентів, які прийшли спробувати себе на посаді „генерального директора великої компанії”. Тільки правильне позиціонування здатне переконати талановитого спеціаліста, що, можливо, йому не варто йти у менеджери, а краще продовжити професійний розвиток і зрештою стати висококласним експертом. Тільки чіткий фокус на цільову аудиторію може надати рекрутерові змогу обирати найкращого із кращих, а не задовольнятися „найменшим злом”…

Схоже, деякі компанії вже навчилися відсіювати „неправильних” кандидатів ще до того, як вони відправили у рекрутинговий відділ своє резюме. Як таке можливо? Нижче наведено приклад оголошення на посаду для „комп’ютерного фанатика” – програміста ІТ-компанії. Оголошення було розміщено виробником програмного забезпечення компанією Telogis через систему Google Adwords таким чином, щоб його змогла побачити якомога більша кількість програмістів. Але це ще не фокусування на цільову аудиторію! Фокусування – це те, що бачили потенційні кандидати, перейшовши за посиланням…

MUST READ:  7 запитань, які варто задати HR-менеджеру під час співбесіди

Таким чином на робочий сайт (куди і слід було подати своє резюме) могли потрапити тільки люди, із відповідними знаннями, навичками і типом мислення. А Ви змогли б потрапити до Telogis?