Дорога до креативу “з народу”

Дорога до креативу з народуВ Інтернеті нещодавно стартував цікавий новий проект – інтернаціональна онлайн-площадка BootB.com, яка дозволяє продавати й купувати послуги зі створення креативу в рекламній індустрії.

Ціль міжнародного проекту приватної компанії Boot – допомогти творчо обдарованим людям зустрітися з тими, хто готовий платити за їхній талант, а також відкрити кращим світовим брендам дорогу до креативу “з народу”, пише AdWorker. Проект представлено на 12-ти мовах, що покриває приблизно 96% світової віртуальної спільноти. Компанія Boot уперше в індустрії помістила на сайті творчий бриф на проект вартістю $100 тис. у відкритий доступ. Компанія впевнена – провідні світові бренди не змусять себе чекати і послідують її прикладу – уже зараз Boot співробітничає з багатьма з них.

Авторам кращих ідей Boot виплачує 90% бюджету, забезпечуючи тим самим гідну винагороду за прикладені зусилля. У кожного опублікованого брифу є чіткий бюджет. Ця сума перераховується на рахунок ESCROW, що, з одного боку, дозволяє замовникові уникнути відсотків, а з іншого боку – гарантує, що несумлінні замовники не зможуть використати ідею, не заплативши за неї.

MUST READ:  Чому ми так любимо водіння в екстремальних умовах

Засновником, ідейним натхненником і головним керівником Boot є П’єр Людовіко Банкале (Pier Ludovico Bancale) – фахівець в області реклами й маркетингу, який володіє багаторічним досвідом роботи з найбільшими міжнародними брендами; радник – Мартін Ліндстром (Martin Lindstrom), один із найповажаніших брендінг-спеціалістів у світі.

“Цей проект повинен перевернути рекламний світ із ніг на голову”, – вважає П’єр Банкале. – “За багато років роботи я не втомлювався дивуватися тому, як мало в рекламних агентствах справжньої креативності. Як виявилося, керівники найбільших світових компаній цілком розділяють мої тривоги. Проект Boot схвалюють усі, хто про нього чув. Ми допомагаємо креативу, що створюється кращими фахівцями планети, бути гідно оціненим професіоналами рекламної індустрії. Думаю, прийшов час саме такого підходу. У світі багато творчо обдарованих людей, особливо дітей, однак більшість із них не можуть реалізувати свої креативні здібності. Boot відкриває перед такими талантами шлях до прибуткового ринку, де вони завдяки своїм ідеям зможуть отримати можливість роботи із провідними брендами”.

MUST READ:  Завдяки чому реклама McDonald's ефективна?

Мартін Ліндстром переконаний, що відкритий доступ до світового творчого потенціалу несе власникам брендів тільки переваги. На його думку, концепція “креативу без меж” (unlimited creativity), що поєднує не тільки професіоналів типових рекламних агентств, але й широку громадськість, допоможе з’явитися на світ найкреативнішим ідеям і щонайкраще відбитися на маркетингових бюджетах компаній.

“Boot допомагає креативним людям зустрітися з тими, хто готовий платити за їхній талант, усуваючи перешкоди на шляху творчих задумів і відкриваючи цілий світ нестандартного мислення, – говорить Мартін. – Проект дозволяє численним талантам бути почутими, підштовхує покупців і продавців ідей до співробітництва в новій, ще не пізнаній області. Для загальноприйнятої моделі рекламного агентства – це початок кінця, а для світових брендів – можливість досягти абсолютно нового рівня розвитку”.