Ще раз про різницю між поколіннями…

Ще раз про різницю між поколіннями...Блог журналу Business Week Management IQ ще раз доводить, що тема різниці між поколіннями набуває дедалі більшого розмаху. І як усі гарячі теми, вона стає предметом для не завжди правильних інтерпретацій та спекуляцій. Якщо прислухатися до слів сучасних консультантів з питань рекрутингу, можна зробити висновок, що Покоління Y – це абсолютно чужорідна життєва форма, не властива планеті Земля. Підтекст такого твердження абсолютно зрозумілий: „Звісна річ, що без допомоги спеціально навченого (і між іншим, не безкоштовного) консультанта, старшим керівникам, ніяк не вправитися із цими навіженими дітьми”.

Ніхто не намагається заперечити, що молоде покоління дійсно має свої „вибрики” та „особливості”. Але, за даними двох найостанніших досліджень, вони прагнуть тих самих речей, що і їхні старші колеги. Дженіфер Діл (Jennifer Deal), дослідниця Центру Креативного Лідерства поєднала свій семирічний досвід у сфері у новій книзі „Як подолати прірву між поколіннями: Пошук спільної мови між молодими та старшими співробітниками” (Retiring the Generation Gap: How Employees Young & Old Can Find Common Ground). Її висновки, хоч і здаються очевидними, ще раз доводять, що між молодим та старшим поколінням насправді набагато більше спільних рис, ніж відмінних. Ніхто не любить змін, кожен хоче навчатися та розвиватися. Всі ми любимо отримувати зворотній зв’язок про виконану роботу і т. п. і т. д..

MUST READ:  Показники, про які повинен знати кожен бізнес

А ще у березні, консалтингова компанія Watson Wyatt провела власне дослідження, яке виявило, що всі без виключення вікові категорії співробітників хочуть одних і тих же речей. Всіх нас мотивують: „наявність стратегічного напрямку та лідерства”, „достойна винагорода за працю та соціальний пакет”, „комунікація”. Всі ці три аспекти (і саме в такому порядку) притаманні представникам всіх вікових категорій. Виключенням із цього правила є хіба що тридцятирічні співробітники. Вони єдині чесно призналися, що все таки гроші для них означають більше, ніж стратегічний напрямок чи можливість спілкування.