Сьогодні нікого не здивуєш тим фактом, що при виборі продукту чи послуги споживачами часто керує любов до брендів. Прикладів цьому існує безліч! Подив викликає інший факт, про який у своєму блозі розповідає Сет Годін (Seth Godin). Виявляється, незалежно від ставлення до того чи іншого бренду, логоманія (любов до логотипів) – це явище дуже вибіркове. І за статистикою, залежить воно не від вподобань споживача, а радше, від конкретного продукту.
Ви, безперечно, звертали увагу на той факт, що кожен автомобіль завжди має на собі позначку тієї чи іншої компанії. Те саме стосується і джинсів. І кросівок… Але не туфель. Позначка компанії є незмінним атрибутом кожного мобільного телефону, ноутбука… Але не краватки, не дорогоцінної прикраси.
Дивовижна річ, ми ніколи б не заплатили зайвих 50 чи 100 доларів за логотип на спині ділового костюму. Але ми готові заплатити навіть більше за логотип на телевізорі чи автомобілі…
Логотипи є обов’язковим атрибутом безлічі продуктів щоденного вжитку. Наручний годинник без логотипу – це вже не годинник. Навіть на олівцях повинен бути логотип! Але чомусь не на продуктах харчування! Не на меблях у вашій кімнаті!
На вашу думку, чи коштував би автомобіль без логотипу дешевше, ніж звичайний? Невже єдиним носієм бренду є логотип? А можливо справа зовсім не у логотипах, а у стилю життя?