Немає сумнівів, що ведення бізнес-блогів – це один із найдієвіших методів створення корпоративного бренду та бренду роботодавця, а також підвищення трафіку вашого сайту та забезпечення собі місця на перших позиціях у пошуковиках. Проте, існує три типових помилки, якими частенько грішать корпоративні блоги, пише SmallBusinessBranding.com.
1. Не проводять брендінг блогу. Під брендінгом у цьому випадку розуміється наступне:
а) бізнес-блог повинен бути пов’язаний як із вашою компанією в цілому, так і з її продуктами та сервісами зокрема;
б) оформлення блогу повинне відповідати корпоративному стилю;
в) контент блогу повинен відповідати потребам та бажанням ключової аудиторії та цільового ринку.
2. Не прив’язують бізнес-блог до корпоративного сайту. Якщо у вас є корпоративний сайт – обов’язково дайте посилання з нього на ваш бізнес-блог. А ще краще – не просто дайте посилання, а зробіть його частиною корпоративного сайту. Для цієї цілі чудово підходять платформи на зразок WordPress.
3. Не додають інформацію про блог. Можливо, ви ніколи не звертали на це увагу, але сторінка з інформацією про блог та його автора (авторів) часто буває найбільш відвідуваною сторінкою на блозі. Для відвідувачів дуже важливо мати доступ до інформації про вашу компанію та людей, які займаються наповненням блогу.