Коли ваші споживачі стверджують, що не можуть собі чогось дозволити – вони говорять неправду! Принаймні, у переважній більшості випадків! Про це у своєму блозі розповідає Сет Годін (Seth Godin).
Дуже незначна кількість ваших клієнтів справді не може дозволити собі того, про що говорить. У більшості ж випадків таким чином вони просто хочуть показати вам – що продукт або сервіс не вартий тих грошей, яких ви за нього просите. Або, як варіант, „не вартий зміни життєвого стилю”, „не вартий ризику”, „не вартий зусиль” тощо…
Найбільш розповсюдженою реакцією власника бізнесу на численні скарги клієнтів „ми не можемо собі цього дозволити!!!” є зниження цін. Проте більш правильною реакцією буде спроба розповісти кращу, більш привабливу історію, і сфокусуватися на правильних клієнтах. Найкращим же виходом із ситуації буде створення продукту або сервісу, який буде вартий тих грошей, яких ви за нього просите.