Результати роботи найбільших корпорацій США прямо залежать від того, яке враження справляють їхні генеральні директори (CEO). Такий парадоксальний висновок дозволило зробити останнє дослідження Університету Тафтс (Tufts University), повідомляє Washington Profile.
Дослідження проводилося в такий спосіб: психологи пропонували піддослідним студентам оцінити стандартні фотографії топ-менеджерів (представників однієї раси, що входять в одну вікову групу). Частина цих менеджерів очолюють компанії, що входять у групу найбільш успішних компаній за версією відомого рейтингу ділового журналу Fortune – Fortune 1000, інша частина – у групу аутсайдерів.
Студентів просили вказати на фотографії людей, що володіють лідерськими якостями. Причому студенти не знали, чиї фотографії вони вивчають. Як виявилося, піддослідні молоді люди у більшості випадків наділяли лідерськими якостями людей, які в реальному житті управляють найбільш успішними компаніями.
Що ж формується першим: імідж людини чи його успішність? – задаються питанням автори дослідження.
Детальний опис дослідження буде опубліковано в журналі Psychological Science.