Стандартна функція будь-якого поштового сервісу „відповісти всім” здатна негативно вплинути на продуктивність працівників, пише MSNBC. Тому перш, ніж дописати ще одну адресу у список отримувачів листа чи просто клікнути на „відповісти всім” – двічі подумайте. Адже саме „інформаційне перевантаження” загрожує стати основною проблемою 2008-го року за версією Basex Inc.
„Занадто багато інформації. Занадто багато факторів, які відволікають. Занадто багато втраченого часу”, – наголошує головний аналітик Basex Джонатан Спіра (Jonathan Spira).
Інформаційне перевантаження давно вже перестало бути незвичним явищем. Проте, на думку Джонатана, ця проблема стає дедалі гострішою внаслідок того, що люди звикають отримувати миттєву відповідь на свої повідомлення та запити. А доступність більшої кількості інформації завжди призводить до додаткових витрат часу на її пошук та фільтрацію.
Працівники втрачають зосередженість кожного разу, коли на хвильку відволікаються від своєї основної роботи, щоб відповісти на листа чи підняти телефонну слухавку. І для того, щоб знову повернутися до основної роботи, середньостатистичний працівник потребує у 10-20 разів більше часу, ніж він витратив на відволікання.
Ніхто не проводив дослідження, скільки через подібні відволікання втрачає економіка України, але в Америці збитки від них ще у 2006-му році склали $650 млрд.
Єдиною розумною порадою для людей, які не можуть повністю відмовитися від переваг сервісів миттєвого обміну повідомленнями, електронної пошти та телефонів, є навчитися протистояти бажанню відповісти на них негайно. Відволікайтесь від основної справи лише тоді, якщо лист, дзвінок чи повідомлення дійсно важливі або ж напряму стосуються вашої теперішньої справи. І якомога рідше використовуйте кнопку „відповісти всім”, тим самим відволікаючи від роботи десятки, а іноді – сотні людей.