Нова концепція реклами від Publicis і Google

Нова концепція реклами від Publicis і GoogleКомунікаційний холдинг Publicis і Google об’єднуються, щоб запропонувати рекламодавцям нову модель інтернет-просування. У ній креатив буде сполучатися з технологічністю. За словами керівників компаній, саме такої комбінації й не вистачає сьогоднішній рекламі, пише AdWorker.

В останні роки Publicis Groupe виявляє не абияку цікавість до сфери інтернет-реклами. Так, торік холдинг вклав $1,3 млрд. у покупку агентства цифрових комунікацій Digitas.

Глава Publicis Моріс Леві (Maurice Lévy) підкреслив, що сьогодні рекламі не вистачає технічної експертизи, яку фахівці Google можуть привнести у творчий процес. У свою чергу, сама інтернет-корпорація повинна одержати від рекламного холдингу коштовні знання, які допоможуть їй розробити “правильну” платформу, що відповідає потребам рекламодавців. “Рекламному світу прийдеться змінитися. Ми не будемо створювати якийсь новий продукт разом із Google. Це партнерство потрібно, щоб створити нову концепцію роботи”, – зауважує Леві.

Як сподіваються менеджери рекламного холдингу й інтернет-корпорації, це співробітництво дасть їм “перевагу першопрохідників”, а бізнес-модель, що буде створена в результаті їхньої спільної роботи, стане серйозним поштовхом до подальшого розвитку інтернет-комунікацій. Ерік Шмідт (Eric Shmidt) назвав цю модель “рекламою на базі відкритого програмного коду” (open source advertising).

MUST READ:  Google придбав DoubleClick за $3,1 млрд.

До речі, за прогнозами дослідницької компанії eMarketer, світовий ринок онлайн-реклами має досягти цього року $49,5 млрд. Тобто приріст складе близько 22%.