Чоловіки в бізнесі намагаються поводитися як володарі і тримати під контролем всі аспекти діяльності. Натомість, жінки часто беруть на себе роль „няньки” і завжди намагаються досягнути консенсусу, пише блог Your Biz. Звісно, така поведінка притаманна не всім учасникам бізнесу, але здебільшого відбувається саме так.
„Власники малого бізнесу хочуть самостійно контролювати свою долю”, – пояснює Сестрі Рачаконда (Sastry Rachakonda), керівник компанії Discover, яка провела опитування серед 1000 власників малого бізнесу. Дослідження мало на меті виявити різницю між поведінкою жінок та чоловіків на робочому місці. „Чоловіки та жінки по-різному ставляться до бізнесу. Якщо для чоловіків бізнес означає можливість тримати все під контролем та бути власним керівником, то для жінок бізнес асоціюється із гнучкістю та можливістю самостійно керувати своїм часом”.
На запитання, чому вони вирішили розпочати власний бізнес, 32% жінок відповіли, що основною причиною стала можливість самостійно планувати свій час. Тільки 17% жінок визнали, що основним поштовхом до відкриття бізнесу стало бажання бути власним керівником. Натомість 27% респондентів чоловічої статі назвали першочерговою причиною підприємництва саме незалежність. Вільний графік та планування часу опинилися на другому місці серед чоловіків – його назвали основною причиною відкриття бізнесу лише 24% респондентів.
Що стосується прийняття рішень, то 77% чоловіків, які взяли участь у дослідженні, наголосили, що ніколи не доручили б цю честь нікому іншому. Про те саме говорять 72% жінок. І навпаки, 28% жінок звикли радитися зі своїми колегами при прийнятті важливих рішень, тоді як серед чоловіків цей відсоток дещо нижчий – 23%.
Але попри всі ці розмови про різницю між статями, опитування, проведене компанією Discover все таки виявило подібні риси між чоловіками та жінками бізнесу. Ніколи не повірите, у якій сфері…
Йдеться про баланс між роботою та особистим життям!
Виявляється 81% всіх респондентів (як чоловіків, так і жінок) однаковою мірою задоволені (чи хоча б частково задоволені) балансом між роботою та особистим життям, який надає їм підприємництво.
„Загалом же можна відзначити, що абсолютна більшість підприємців, незалежно від того, незалежності чи гнучкості вони шукають у бізнесі, знаходять час на свої особисті потреби та потреби своєї сім’ї”, – стверджує Рачаконда.
А чи не це є найважливішим?