Версія логотипу Google, яка стала відома у всьому світі, була створена дизайнером Рас Кедар (Ruth Kedar) із KedarDesigns.com. У короткій статті, яка наведена нижче, Рас ділиться із сайтом WebProNews історією створення логотипу та розповідає про причини вибору дизайну, який сьогодні можна побачити на всіх сайтах Google.
У 1999-му році, коли я познайомилася із Ларі Пейджем та Сергієм Бріном, я викладала дизайн у Стенфордському Університеті. Вони якраз шукали дизайнера, який розробив би логотип для їхнього сайту. Мене попросили поділитися кількома дизайнерськими ідеями. Їм сподобався мій підхід і стиль, тому мене найняли.
Керівники Google хотіли створити унікальний логотип, який цілковито відрізнявся б від усього, що на той час існувало в мережі (Yahoo, Excite, HotBot, LookSmart та Lycos). Окрім того, вони бажали щоб логотип їхньої компанії ніс у собі їхню особливу візію.
Базуючись на всіх цих вимогах ми створили багато варіантів дизайну, дослідили багато можливих підходів. Під час кожної зустрічі ми намагалися покращити втілення візії та її візуальне оформлення.
Зрештою, був обраний саме той логотип, який сьогодні красується на всіх сайтах та сервісах Google. Цей логотип зумів досягнути одразу декількох важливих цілей:
– він виглядає привабливо і надзвичайно просто. Дизайн настільки природній, що на перший погляд може видатися, що ніякого дизайну взагалі немає. Кольори логотипу збуджують спогади про дитинство. Текстури обрано таким чином, що складається враження, начебто напис зависає у повітрі над сторінкою. Це додає легкості сприйняття.
– шрифт, який використовується у логотипі, базується на версії древнього стилю Catull. Цей шрифт запозичує елементи традиційного письма, такі як чорнильне перо чи стилос. Але він надає їм модерної елегантності. По своїй природі пошук, який виконує Google, вимагає, щоб ми вміли дивитися у минуле. Саме тому за основу був обраний старовинно-модерний Catull.
– щодо візуального оформлення, на той час існувало дві основні школи: ті, які намагалися копіювати конвенційних гігантів, які працювали поза мережею (такі як Sun чи SGI), та ті, які підтримували підхід Yahoo до пошуку нових медіа. Новий дизайн виявився третім підходом, вдало виділивши Google серед подібних сайтів.
Сьогодні Google являє собою куди більш складну сутність, яка еволюціонувала поза рамки наших найсміливіших припущень. Хто б міг подумати, що за кілька років Google перетвориться на один із найбільш впізнаваних брендів, а його назва використовуватиметься не лише як іменник, але й як дієслово.
Тому мені вдвічі приємніше усвідомлювати, що дизайн логотипу пережив всі ці зміни і залишився таким-же, яким був на самому початку створення компанії. Сьогодні він настільки ж відповідає всім потребам компанії, як і раніше.