«Суп» зайнявся розвитком LJ в Україні

«Суп» зайнявся розвитком LJ в УкраїніНевгамовна російська компанія “Суп” після придбання світової мережі LiveJournal.com зайнялася її розвитком в інших країнах, зокрема в Україні. Як повідомляє RBC daily, компанія уклала угоду з “Українським медіа холдингом” (УМХ) про продаж рекламних можливостей LiveJournal в Україні. Експерти відзначають, що “Суп” виходить на перспективний ринок, хоча первісний доход компанії від проектів буде невисокий.

Компанія “Суп” вже оголосила про плани розвитку LJ на українському ринку. УМХ за партнерською угодою одержує ексклюзивне право на продаж рекламних можливостей LiveJournal на території України. “Україна – одна із провідних країн по відвідуванню LJ – вона приносить 1,5 млн. користувачів щомісяця. Це дає хороші можливості для продажів банерної реклами й розвитку спецпроектів в LJ”, – пояснює директор по стратегічному розвитку “Суп” Едуард Шендерович. Він нагадує, що в Росії, де в LJ більше 8 млн. щомісячних користувачів, продажами рекламних можливостей LJ займається агентство +SOL, що входить у компанію “Суп”. “В Україні в нас немає власного відділу продажів, тому там ми уклали угоду з відомою на українському ринку компанією”, – пояснює пан Шендерович.

MUST READ:  Потенційний конкурент Google починає розправляти «крила»

Керівник департаменту New media УМХ Віталій Гордуз повідомив, що його компанія буде працювати з “Суп” як сейлз-хаус, одержуючи відсоток від продажів реклами на сторінках LJ: “Ми будемо орієнтуватися на українскькі компанії, а також російські й західні, яким цікава аудиторія українських користувачів LJ – людей у віці від 18 до 30 років. Ми почнемо із продажів банерної реклами, а далі будемо розглядати можливості й інші види співробітництва”.

Учасники ринку вважають, що в найближчі роки “Суп” навряд чи може розраховувати на значні доходи від нових проектів, указуючи на невеликий обсяг українського рекламного ринку. За оцінками директора ІК “Фінам” Еліни Юріної, в 2007-му році кількість інтернет-користувачів в Україні перевищило 6 млн., при цьому лише близько 1,2 млн. із них користуються широкополосним доступом. “Темпи росту кількості користувачів у країні перебувають на рівні 40% у рік, що створює передумови для збільшення доходів інтернет-компаній”, – говорить вона. За її оцінкою, в 2007-му році ринок реклами в українському Інтернеті склав 15 млн. дол., а в цьому може перевищити 25 млн. дол. А ось гендиректор компанії “Медіа світ” Михайло Гуревич уважає ці цифри завищеними: “Думаю, обсяг українського ринку інтернет-реклами не перевищує 7 млн. дол. Українські рекламодавці досі скептично ставляться до Інтернету, віддаючи перевагу більш помітній рекламі. Наприклад, ринок зовнішньої реклами росте дуже швидко”. За даними агентства ZenithOptimedia, витрати на Інтернет в Україні в 2007-му році склали 11 млн. дол., в 2008-му році ринок виросте на 100% і складе 22 млн. дол.

MUST READ:  Блоги як інструмент саморозвитку

Пан Гуревич стверджує, що компанії “Суп” не варто розраховувати на значний прибуток від рекламних продажів в Україні: “Банерна реклама зазвичай розташована внизу сторінки ЖЖ, що навряд чи влаштує локальних рекламодавців”. У той же час пан Гуревич відзначає, що “Суп” вчасно вийшов на український ринок, з огляду на його перспективи: “Через три роки цей ринок може досягти параметрів російського, і тоді там буде цікаво працювати”. З ним погоджується й пані Юріна: “В Україні інтернет-бізнес розвивається з певним відставанням. Поки на великий доход “Суп” розраховувати складно, але він вийшов на перспективну площадку, віддача від якої буде рости”.