Комерціалізація по-Роузівськи або Як заробляти завдяки блогу

Комерціалізація по-Роузівськи або Як заробляти завдяки блогуЦікаву думку у своєму ProBlogger-і висловив Дарен Роуз (Darren Rowse) – без перебільшення один з найвидатніших блогерів у світі, який своєю діяльністю подав приклад багатьом авторам-початківцям. На його думку існує кілька підходів до отримання прибутку від блогів, але в загальному їх можна розділити на два типи:

– отримання прибутку безпосередньо через блог (коли сам щоденник стає інструментом генерування прибутку – через рекламу, продажу посилань чи партнерські програми);

– та отримання прибутку непрямим способом – завдяки блогу (коли блогер отримує прибуток завдяки своїй неблогерській діяльності – наприклад проводячи семінари, пропонуючи консультаційні послуги, продаючи книги, тощо – але при цьому використовує блог як інструмент самовдосконалення та просування).

Про перший спосіб отримання прибутку з блогів було написано так багато, що ви майже напевне наткнетесь на цю інформацію в мережі, як тільки зацікавитесь феноменом блогосфери. Другий же спосіб комерціалізації часто незаслужено ігнорується, хоча саме він міг би приносити авторам левову частку їхнього прибутку.

Нижче наведено кілька порад для тих людей, які хотіли б отримувати прибуток не „через”, а „завдяки” своєму блогові. Ці поради – лише коротка частина презентації, яку Дарен Роуз робив у Мельбурні (WordCamp Melbourne Presentation). Якщо маєте бажання – можете подивитися повну версію відеоматеріалу (англійською мовою).

MUST READ:  Сайти глобальних корпорацій розклали по поличках

А ось і самі поради:

Пов’яжіть себе із певною нішею. Один із найкращих способів розкрутки блогу полягає у вмінні обрати правильну нішу. Ви не можете писати „про все”, тому краще пишіть про те, що дійсно вас цікавить і захоплює і на чому в майбутньому ви зможете отримати прибуток.

Станьте для відвідувачів джерелом, якому можна довіряти. Як тільки ви оберете нішу – займіться створенням довіри та набуттям авторитету. Відвідувачі, як заходять на ваш блог, повинні розуміти, що мають справу із компетентною людиною, якій можна довіряти. В ідеалі ви повинні стати першою людиною, про яку згадують люди, коли думають про певну нішу.

Станьте прикладом того, про що ви говорите. Це ще один спосіб довести компетентність. Якщо ви говорите, що завжди цінували хороший дизайн – потурбуйтесь, щоб і ваш блог виглядав пристойно. Якщо ви стверджуєте, що від природи мали талант до мов – потурбуйтесь, щоб у вашому блозі не зустрічалося прикрих мовних помилок. Ідея, яка лежить в основі цієї поради надзвичайно проста: не просто говоріть, що ви щось вмієте – а доводьте це на конкретних прикладах. Адже клієнти платять не за обіцянки – клієнти платять за діло.

MUST READ:  Чи достатньо інноваційності у вашому бізнесі?

Діліться загальними знаннями безкоштовно і беріть гроші за індивідуальне налаштування. Працюючи з клієнтами, намагайтесь дати їм найзагальнішу інформацію, яка стосується сфери вашої діяльності. Це дозволить людині зацікавитися і визначити, чи необхідна їй більш детальна інформація. Саме таку більш детальну інформацію і слід продавати. Іншими словами – давайте своїм клієнтам безкоштовну вудочку. Але якщо вони хочуть, щоб ви допомогли їм впіймати рибку – тоді доведеться заплатити.

Продавайте себе, а не когось іншого. Найбільш розповсюджена помилка, яку роблять блогери, коли намагаються продати певний продукт зі свого блогу – це паралельна трансляція чужої оплачуваної реклами. Проблема полягає якраз у тому, що ті люди, які купують рекламу на вашому блозі, швидш за все виявляться вашими конкурентами. Наївно вважати, що вам вдасться продати себе, якщо ви рекламуєте своїх конкурентів.

Будьте доступними. Якщо людям буде занадто складно достукатися до вас – то вони й не намагатимуться. І хоча це може призвести до частих відволікань – це призводить і до великих можливостей. Звісно, коли трафік вашого блогу почне стрімко зростати, можна обмежити інструменти для комунікації. Але поки до вашого блогу щоденно не заходить хоча б тисяча відвідувачів – не поспішайте це робити.