Навіть якщо у це дуже складно повірити – у Yahoo все ж є спосіб уникнути злиття із Microsoft-ом і знову стати прибутковою компанією. Для цього її керівникам всього лише слід відмовитися від власних сервісів контекстної реклами і віддати клієнтів на аутсорсинг Google AdWords. У Google куди надійніша технологія рейтингування реклами, більша кількість користувачів та вища ймовірність, що рекламу буде помічено. І якби Google погодилася на таку співпрацю із конкурентом – цілком можливо, що прибутки Yahoo задовольнили б інвесторів і компанію зняли із продажу, пише неофіційний блог Google.
За даними Wall Street Journal: „Генеральний директор Google Ерік Шмідт (Eric Schmidt) зателефонував керівникові Yahoo Джері Янгу (Jerry Yang), щоб допомогти йому „утерти носа” представникам Microsoft, чия пропозиція – $44,6 млрд. – схожа більше на подачку, ніж на адекватну вартість, яку вони готові віддати за одного з провідних гравців на інформаційному ринку… Google готовий докласти усіх зусиль, щоб перебити ставку Microsoft, чи будь-якими іншими способами вберегти незалежність Yahoo”.
Тим часом світом поповзли чутки, що Yahoo серйозно обговорює можливий потенціал аутсорсингу своєї контекстної реклами у Google. І якщо це дійсно так, то Google, який вже сьогодні є постачальником реклами для Ask.com, може стати світовим монополістом у цій сфері.
Важко спрогнозувати, чи дійсно потенційне злиття двох потужних корпорацій Microsoft та Yahoo здатне перешкодити планам Google щодо здобуття абсолютної першості на ринках контекстної реклами та пошукового сервісу. А особливо, зважаючи на те, що навіть якщо процес буде запущено – злиття двох настільки самобутніх і об’ємних бізнесів вимагатиме дуже багато часу та зусиль.
Принаймні сьогодні, за даними Microsoft, Google займає 65% американського та 85% європейського ринку контекстної реклами та отримує 75% всіх прибутків від неї.