Однокласники зажигають

Однокласники зажигають“Ох уже ці однокласники, половину робочого дня в мене убили”, – скаржиться один мій знайомий. Народ просто божеволіє, реєструється в соціальних мережах й, практично закинувши улюблені чати, проводить там левову частину свого часу. Що ж, це й не дивно. Що може бути приємніше, ніж знайти однокласника, з яким разом сидів за партою й підколював учителів або ж зустріти свою найпершу шкільну любов і, нарешті, в цьому зізнатися (віртуально, з висоти N прожитих років). А однокурсники, товариші по службі? Є де розгулятися…

Хітом сезону звичайно ж став сайт Odnoklassniki.ru, що недавно побив рекорд в 10 млн. зареєстрованих користувачів. Про феноменальну популярність ресурсу зараз не пише тільки ледачий. Найцікавіше те, що популярність ця забезпечується простим, але напевно найефективнішим маркетинговим інструментом – вірусним маркетингом. Відкрившись у 2006-му році, вже в 2007-му власники ресурсу залучили інвестора – латвійську компанію Forticom, що купила 30% мережі, за оцінками, за $10 млн.

MUST READ:  Інтерв'ю з Ребеккою Блад (Rebecca Blood). Частина II

Можливо не всі знають, що засновник проекту, Альберт Попков, нічого інноваційного не придумував. “Однокласники” – це, по суті, клон американського Classmates.com, хоча в одному з інтерв’ю автор стверджує:

“Я вивчив подібні проекти: facebook, cllassmates. І кілька дрібних містечкових варіантів. Вибрав “найсмачніше”, подумав, що можна додати свого. І зібрав “Однокласників”, як паззл”.

Що ж, бізнес-модель – чудова, не підкопаєшся. А от технічна реалізація, на мою думку, залишає бажати кращого. Чого не скажеш про іншу популярну мережу Vkontakte.ru (зараз більше 3 млн. користувачів), продуманість якої вражає.

В Україні аналогом подібних мереж є студентський проект Connect.com.ua. Але він орієнтований більше на студентів, що на даний момент навчаються. Ось що пишуть самі творці:

Connect.com.ua – проект українських студентів, що дозволяє знайти й залишатися на зв’язку з університетськими й шкільними друзями по всій Україні.

Коннект створювався українськими студентами для висвітлення основних подій твоєї групи, твого ВУЗу, успіхів твоєї улюбленої футбольної команди, життя окремих людей і цілих міст.

MUST READ:  Хороша новина для поганих працівників!

Тобто, простими словами – це ні що інше, як студентська тусовка. Чесно кажучи, я поки не бачу, чим може він зацікавити людей, які давно закінчили ВУЗ.

До речі, відкусити шматочок від пирога популярності “Однокласників” хочеться багатьом. Наприклад, на цій хвилі створюються різні інтернет-пародії на зразок Однокамерники.su: “Шукайте тих, з ким сиділи, паханів, пишіть маляви, каламутьте передачки…” За деяким даними, зараз цей пародійний сайт у добу відвідує майже вісімдесят тисяч чоловік. Нічого так… 😉