Якщо ви хочете, щоб ваші клієнти були щасливі, надавайте їм менше інформації про товар

Якщо ви хочете, щоб ваші клієнти були щасливі, надавайте їм менше інформації про товарПокупці, які володіють меншою інформацією про той чи інший товар, більш щасливі, ніж клієнти з детальнішою інформацією. Дослідники з Tippie College of Business прийшли до цього алогічного висновку, провівши дослідження, у якому людей запитували про шоколад і лосьйон для рук і просили висловити їхню думку, пише Guy Kawasaki.

Одній групі надавали докладну інформацію, а іншій розповідали набагато менше. Для кожного товару група, у якій було менше інформації, була більш прихильна до цього товару, тому що їм легше було приймати бажане за дійсне. Можливо, якщо людям давати більше інформації, то їм просто сутужніше себе обдурити.

Зрозуміло, чому це може бути правдою: чи хотіли б знати про консерванти й побічні продукти тваринного походження в шоколаді або в лосьйоні для рук? Навряд чи. Але можна дещо сказати про “романтичну” складову – шоколад, наприклад, привезений із якогось екзотичного місця (або що там сповідують принципи вільної торгівлі).

MUST READ:  «Вимушена» лояльність... Чим вона загрожує роботодавцю?

Але це дослідження є доволі провокативним: коли справа доходить до інформації про товар, “більше” не обов’язково означає “більше” – особливо коли у вас поганий товар (хіба це не красномовне фото (шоколад і лосьйон) для цієї історії?).