Сучасний кадровий ринок все більше залежить від потреб працівників і все менше – від бажань роботодавців. Тому останнім доводиться розвивати у собі навички залучення найкращих талантів, стверджує авторка блогу Brazen Careerist Пенелопа Транк (Penelope Trunk). На щастя існує кілька перевірених практик, які полегшать життя роботодавця і дадуть йому змогу залучити до компанії найталановитіші кадри.
Слід завжди чесно і відкрито окреслювати перед людьми їхні перспективи.
Майкл Арінгтон, редактор популярного блогу „TechCrunch” втратив свою “праву руку” – одного з ключових співробітників. І знаєте, що він зробив? Він написав публічну ноту вдячності своєму працівнику, щоб всі дізналися, наскільки корисною була його робота для компанії. Тобто, фактично, своїми діями він підвищив цінність співробітника для інших компаній.
Коли люди приходять у компанію, вони повинні чітко розуміти, які перспективи відкриваються перед ними. Як всередині цієї компанії, так і поза її межами.
Використовувати команду PR для підтримки менеджера.
Один із найважливіших аспектів роботи – це та людина, на яку ви працюєте. Хороший менеджер завжди допоможе своєму підлеглому досягнути наступного рівня професійного та кар’єрного розвитку. Натомість, поганий менеджер, може лише нашкодити йому та його репутації, а робота на такого керівника буде білою плямою у його резюме.
Заручитися підтримкою рекрутерів.
Так склалося, що компанії завжди намагалися досягнути лояльного ставлення до них їхніх працівників. Але, зважаючи на мінливий світ бізнесу, в якому працівники легко і часто змінюють своїх роботодавців, організаціям слід прагнути не до кадрової, а до рекрутерської лояльності.
Розміщувати рекламу у нішевих спільнотах.
Зважаючи на швидкий розвиток різноманітних мережевих спільнот, кожна з яких має свої вподобання та інтереси, було б нерозумним не використовувати їхній потенціал для пошуку ідеальних кандидатів.
Використовувати соціальні медіа.
Можна лише здогадуватися, чому більшість компаній до сих пір не використовують потужність соціальних медіа для залучення молодих співробітників. Вочевидь, розуміння компанією таких технологій, як подкастинг, блоги та соціальні мережі могло б стати в нагоді для пошуку та залучення найталановитіших представників молодого покоління.