Кожен керівник хоча б раз стикався із низькою ефективністю співробітників. Найгірше те, що такі працівники негативно впливають на результативність компанії в цілому. Втім, інтернет-видання Management-issues.com пропонує кілька простих порад, які здатні допомогти впоратися зі „слабкими” працівниками.
1. Якщо ви незадоволені ефективністю якогось зі своїх підлеглих, краще відразу скажіть йому про це і разом знайдіть причини та шляхи подолання низької результативності. Інакше з часом він звикне, що може поводитися абияк. Адже ніхто не нарікає на це.
2. Не варто вдаватися до докорів. Просто поясніть співробітникові, чому їхня діяльність не є ефективною і спробуйте допомогти їм виправити ситуацію.
3. Чітко і зрозуміло поясніть співробітникові в чому різниця між тим, що він робить зараз, та тим, що він повинен робити, щоб досягнути цілей, поставлених перед ним компанією.
4. Переконайтесь, що співробітник зрозумів те, про що ви йому говорите. Якщо він киває головою – це ще не обов’язково означає, що він вас розуміє.
5. Визначте причини, які змусили співробітника працювати неефективно. Якщо ви не зможете позбавитися від цих причин – навряд чи вам вдасться підвищити ефективність працівника. І навіть гірше – наступні працівники також поводитимуться на цій посаді неефективно. Адже причини залишилися незмінними.
6. Допоможіть підлеглому розставити правильні пріоритети. Якщо людина почуває себе занадто завантаженою – вона не може працювати ефективно.
7. Якщо причина низької результативності співробітника – його незадоволеність виконуваними обов’язками – спробуйте показати йому, який внесок він здійснює та наскільки цей внесок важливий для компанії.
8. Ставте реалістичні завдання та терміни.
9. Не упускайте жодної можливості подякувати співробітникам за вдало виконані завдання та підкреслити їхні досягнення.