При розробці нових проектів і продуктів, визначенні сезонності попиту, вивченні різних соціальних факторів, ми часто зіштовхуємося з необхідністю збору й аналізу безлічі даних. І кожний з нас не відмовився б від простого, швидкого (бажано – безкоштовного) допоміжного інструмента. Найсмішніше те, що такий інструмент невгамовний Google уже давно створив – Google Trends.
Цей сервіс показує динаміку інтересу до тих чи інших слів (верхній графік – кількість пошукових запитів, нижній – згадування в ЗМІ). Дані доступні за останні 4 роки по найчастіших пошукових запитах. Але варто зробити ремарку – надійність даних Google Trends не дуже висока й приймати важливе рішення ґрунтуючись тільки на цих даних не рекомендується.
Для того, щоб домогтися більш-менш достовірних результатів, потрібно дивитися тренди не тільки по одному слову, але й по інших схожих словах, – рекомендує Віталій Колєснік. Лінія, що плавно знижується, ще не означає падіння інтересу до слова. Устояні слова просто повільно розчиняються в наростаючій розмаїтості пошукових запитів. На тлі такого загасання зростання інтересу ще більш очевидне.
Я вирішив представити вашій увазі тренди по словам, пов’язаним, звичайно ж, із нашими ключовими темами:
Management (увесь світ)
Менеджмент (регіон – Україна)
Управління (регіон – Україна)
Маркетинг, Реклама (регіон – Україна)
Google, Microsoft, Yahoo (увесь світ)
Робота, Відпочинок (регіон – Україна)
Однак не думаю, що останній тренд свідчить про паталогічне небажання українців відпочивати 😉