Маркетинг у сфері соціальних медіа

Маркетинг у сфері соціальних медіаЧати, блоги, форуми, соціальні мережі, сервіси соціальних закладок чи, попросту кажучи, будь-які ресурси, що передбачають взаємодію учасників мережі, сьогодні стають середовищем розвитку нового інструменту – маркетингу у сфері соціальних медіа, чи, як його ще називають SMM (Social Media Marketing). Маркетинг у сфері соціальних медіа – це обов’язковий елемент в інструментарії будь-якого висококласного оптимізатора (SEO). Втім, дуже часто цей інструмент розуміється неправильно і як наслідок, результати від його використання залишають бажати кращого, стверджують автори Website Magazine.

Маркетинг у сфері соціальних медіа може забезпечити вашому ресурсу у мережі як додатковий трафік, так і значну кількість нових посилань. Дуже часто консервативні маркетологи недооцінюють можливості SMM та віддають перевагу традиційним методам, тоді як молодше покоління інтернет-підприємців наполегливо і послідовно використовує надпотужний потенціал соціальних мереж.

Разом з тим, все більше та більше великих корпорацій починають усвідомлювати можливості нового методу взаємодії і приєднуються до когорти спеціалістів SMM. Але чого не вистачає новому інструменту – так це дієвих методів оцінки ефективності.

MUST READ:  Маркетингове повідомлення, додаткова реальність та комунікаційні реалії

Сучасні інструменти інтернет-аналізу оперують категоріями, які не завжди можливо застосувати при орієнтації на маркетинг у соціальних медіа. Такими як: кількість переглядів сторінок; кількість сторінок, які посилаються на сайт; трафік; географічна сегментація та кількість відвідувачів.

Якщо ми говоримо про SMM – то перше, на що слід орієнтуватися – це чутки та вірусний маркетинг. Тому сегментація стандартних Web-метрик та їх відмежування від інструментарію SMM та вірусного маркетингу є ключовим завданням кожної людини та компанії, яка планує використовувати цей інструмент.

Спробуймо коротко окреслити основну різницю між стандартною веб-аналітикою та індикаторами соціального маркетингу.

Якщо ми займаємося звичайною веб-аналітикою, тоді вимірюємо:

– кількість відвідувачів
– кількість переглядів сторінок
– сторінки, які посилаються на наш сайт
– кількість переходів по ключових словах
– час перебування відвідувача на сайті
– географію відвідувачів
– тощо

Якщо ж ми працюємо у новій сфері соціального маркетингу, тоді нас більше переймає:

– кількість RSS-підписників
– кількість закладок на наші статті, розміщених на сервісах соціальних закладок
– кількість коментарів та активність коментаторів
– нові посилання, створені для вас інструментами SMM
– моніторинг вірусного аспекту вашої кампанії
– моніторинг рефералів
– моніторинг глибини досягнення (наскільки ви охоплюєте свою ключову аудиторію)
– настрій, який панує на вашому сайті
– залученість відвідувачів сайту
– тощо.

MUST READ:  Інформаційні технології, які вплинуть на розвиток бізнесу в майбутньому десятилітті

Таким чином стає очевидно, що інструменти стандартної веб-аналітики суттєво відрізняються від індикаторів маркетингу у сфері соціальних медіа. Можна припустити, що перших із часом ставатиме все менше, а других – все більше. Тож чи не варто навчитися працювати з ними вже зараз?